Cum a decolat Pink Palm Puff pe YouTube și TikTok cu hanorace de 89 $ - Business Insider Laura Proctor pentru BI Retail Hanoracele de 89 $ de la Pink Palm Puff sunt noul simbol de statut pentru adolescenți. Întâlniți fondatoarea de 17 ani. Laura Proctor pentru BI De Katie Notopoulos Corprespondent senior care acoperă tehnologia și cultura. În vara când fiica lui Lauren Brown a insistat să îi cumpere un hanorac de 89 $. 'Am crezut că prețul era puțin prea mare, așa că i-am spus, poate cu ocazia zilei ei de naștere', a spus Brown pentru Business Insider. A continuat să ceară, iar în toamna aceea, cu ocazia zilei ei de naștere, Ada a primit hanoracul visurilor ei. Hanoracul nu era un hanorac obișnuit, cel puțin nu în ochii Generației Alpha. Era un Pink Palm Puff - o nouă obsesie a fetițelor și adolescenților care amintește de nebunia sticlelor de apă Stanley. 'Am văzut prima dată Pink Palm Puff pe YouTube și am crezut că vor fi super confortabile și îmi plăceau desenele și culorile', a spus Ada Brown, 8 ani, pentru BI. 'Prietenii mei m-au întrebat de unde le-am luat și le-am spus că de la Pink Palm Puff. Acum am și pijamale.' Ada Brown, 8 ani, fan al costumului de trening Pink Palm Puff. Lauren Brown Lily Balaisis a fondat Pink Palm Puff în 2023 când avea doar 15 ani și locuia în suburbia Torontoului. Cu un simț acuit al peisajului modei pentru adolescenți și câteva abilități de marketing social, a ajutat brandul să prindă avânt pe YouTube și TikTok, aproape peste noapte. 'Consider că sunt multe componente pentru un hanorac bun', a spus Balaisis pentru Business Insider. Confortul este esențial. Designul este de asemenea important. Este 'sau pe trendul momentului sau are scheme de culori care se potrivesc cu ținuta ta.' Brandul vinde în prezent hanorace în nuanțe pastelate și pantaloni de trening asortați. O linie de pijamale scurte, cu temă de plajă, în valoare de 89 $ per set a fost adăugată în februarie și s-a epuizat imediat, conform lui Linas Balaisis, președintele brandului și tatăl lui Lily. 'În generația mea, pijamalele sunt foarte populare', a spus tânăra Balaisis. Pink Palm Puff a adăugat o linie de pijamale scurte în februarie, care costă 89 $ per set. Laura Proctor pentru BI Contul oficial TikTok al brandului a acumulat peste 545.000 de urmăritori și 9,8 milioane de 'like-uri' (aproape la fel de multe ca idolul îmbrăcămintei de leisure pentru adolescenți, Lululemon) iar contul lor de YouTube are 565.000 de abonați. Îmbrăcămintea s-a epuizat frecvent de-a lungul anului trecut, lăsând unii părinți confuzi - mai ales în timpul sărbătorilor. Dl Balaisis a refuzat să divulge cifrele vânzărilor, dar a spus că acestea au depășit așteptările. Un semn care indică relevanța culturală în creștere a Pink Palm Puff este apariția contrafacerilor. Hanorace similare, cu nume precum 'pink pom puff' care se vând cu mai puțin de 10 dolari au apărut pe Amazon și TikTok Shop. (Amazon elimină câteva liste 'dupe' după ce BI a întrebat despre ele). O mână de site-uri de asemenea prezintă hanorace asemănătoare cu greșeli de scriere ale brandului în URL. Povestiri conexe Business Insider spune poveștile inovatoare pe care doriți să le știți Business Insider spune poveștile inovatoare pe care doriți să le știți Tatăl lui Lily, care a lucrat în finanțe și marketing, a spus că este mândru de succesul fiicei sale. Acesta se ocupă acum de operațiunile zilnice ale afacerii cu normă întreagă. 'I-am spus, doar ocupă-te de cerere și eu voi avea grijă de rest', a spus el pentru BI. Cum a decolat Pink Palm Puff Hanoracele sunt expediate clienților în cutii colorate imprimante cu pungi de praf, de parcă ar fi poșete de lux. Laura Proctor pentru BI Lily Balaisis a avut un curs intensiv de marketing social când și-a lansat primul produs - o substanță de slime - când avea 11 ani. Ideea de a începe o linie de modă centrată pe hanorace părea un pas natural. 'Dacă ai privi în dulapul meu, erau sute de hanorace; aș spune că m-aș numi o fanatică a hanoracelor, sincer', a spus Balaisis. 'Am avut atât de multe hanorace, încât a fost ceva ce iubesc cu adevărat, ceva ce toți prietenii mei iubesc cu adevărat și ceva ce cred că aș putea să transform bine într-o afacere.' Prețul de 89 $ pentru hanorace a făcut ca acestea să fie oarecum deranjante pentru părinții millennials și Gen X care își amintesc de prețurile American Apparel (părinții ar putea fi confuzi că nu există șnururi - a spus Balaisis că generația ei este anti-șnururi în hanorace). Prețul mare reflectă costul broderiei desenelor de pe spate, manșon și față, precum și calitatea țesăturii pufoase (hanoracele sunt fabricate în străinătate), a spus ea. Hanoracele sunt expediate clienților în cutii colorate imprimate cu pungi de praf, de parcă ar fi poșete de lux. Ambalarea de înaltă Calitate joacă în prețul general, dar servește și ca marketing: un moment de deschidere pe care adolescenții îl pot posta online. 'Ne mândrim cu un moment foarte bun de deschidere, aș numi-o', a spus Balaisis. Când a lansat brandul, Balaisis a cultivat o comunitate de alți tineri influenceri pe care i-a identificat ca având o estetică 'preppy' și le-a oferit hanorace gratuite pentru a răspândi vestea. (Unii adulți de peste 30 de ani s-ar putea să fie surprinși să descopere că termenul 'preppy' înseamnă ceva foarte diferit comparativ cu atunci când erau adolescenți. Pentru fetele tinere de astăzi, preppy înseamnă super feminin, culori vii, mult roz și fuste cu volane. Pentru a traduce pentru millennials: gândiți-vă la Regina George, nu la Blair Waldorf. Hanoracele scumpe de culoare roz și pastel se potrivesc perfect în această nouă versiune de prep). @preppyannafaye OBSESSED @PINK PALM PUFF 💗🌴⚡️ #fyp #foryou #annafaye #preppyannafaye #annafayeslays #annough #trending #preppy #xyzbca #fypシ #viral #fake #joke #satire #pov ♬ original sound - Anna Faye💌 Hanoracele au un model cu temă de plajă - cel mai popular are fraza 'totul vine în valuri.' Deși Balaisis locuiește în Canada, a spus pentru Business Insider că este inspirată de estetica de coastă și îi place să viziteze Florida. Casey Lewis, un analist de tendințe de consum pentru tineri care scrie newsletterul After School, a observat că hanoracele Pink Palm Puff erau un produs căutat când analiza postările sociale ale adolescenților despre listele de dorințe. 'Este foarte mult efectul Stanley tumbler', a spus Lewis pentru Business Insider despre cum Pink Palm Puff s-a răspândit atât de viral pe rețelele sociale. 'A avea aceste articole 'must-have' semnalizează altora că faci parte dintr-un club, iar faptul că brandul a fost fondat de o fată adolescentă tare, îl face cu atât mai dorit.' Stanley Quencher de 45 $ a devenit un simbol de statut pentru adolescenți în ultimii ani, impulsionat de rețelele sociale și de raritatea unor variante de culori. Pe măsură ce popularitatea sa a crescut, vânzările au sărit de la 70 de milioane de dolari în 2019 la 750 de milioane de dolari în 2023, a raportat CNBC. Raritatea este de asemenea un element al afacerii Pink Palm Puff. Un grup de Facebook dedicat brandului este plin în mare parte de mame și bunici ale fetelor tinere care sunt dornice după un hanorac. Un subiect constant de discuție este dacă cineva a comandat din greșeală dintr-un site de înșelăciune. O mamă a spus că a comandat din greșeală de la 'pinkpalmpuffhoodies.ru' și a primit un hanorac purpuriu care părea de o calitate inferioară - dar fiica ei a fost fericită cu acesta. Ce va urma pentru Pink Palm Puff și fondatoarea sa Lily Balaisis spune că plănuiește să adauge mai multe culori de hanorace și o linie de costume de baie și ia în considerare deschiderea de magazine. Laura Proctor pentru BI Să conduci o afacere la 17 ani nu este ușor. Balaisis a spus că s-a transferat recent la școala online pentru a se adapta programului său de călătorie și că plănuiește să meargă la facultate. 'Aș spune că cel mai provocator aspect cred că ar fi gestionarea timpului meu', a spus Balaisis. 'Simt că îmi petrec atât de mult timp pe afacerea mea încât mă voi găsi chiar și făcând nopți nedormite. Sunt obosită, dar niciodată nu mă obosesc de asta, dacă are sens.' Lucrurile pe care Balaisis le iubește cel mai mult în a conduce Pink Palm Puff sunt călătoriile pentru brand și implicarea într-o comunitate de fane preppy - a devenit chiar prietenă apropiată cu un influențator preppy în acest proces. În viitorul apropiat, Pink Palm Puff adaugă mai multe culori de hanorace și o linie de costume de baie. Dar Balaisis are planuri mari pentru viitorul brandului - angajarea de personal, posibil deschiderea de vitrine și extinderea internațional. 'Simt că nu este ceva ce vreau să scalez atât de repede încât să nu acord atenție calității și esteticii produsului', a spus Balaisis. Retail YouTube TikTok Mai multe povești conexe Business Insider spune poveștile inovatoare pe care doriți să le știți Business Insider spune poveștile inovatoare pe care doriți să le știți Business Insider spune poveștile inovatoare pe care doriți să le știți
Sursa