Ştiri

Marca de ulei pentru păr inspirată de India a influencerului a realizat vânzări de 4 milioane de dolari

Marca de ulei pentru păr inspirată de India a influencerului a realizat vânzări de 4 milioane de dolari Continuare Navigare Povești Asemănătoare Sănătate și Bunăstare Alimentația intuitivă este în trending acum, dar Taylor Swift o practica acum 15 ani Tineretul de Succes Actrița de 21 de ani: A lucra la o vârstă fragedă m-a învățat lecția greșită despre succes Afaceri Adiționale Afacerea ei secundară aduce 245.000 de dolari anual: 'Acțiunile constante se acumulează în timp' Succes Vedetele indiene de pe rețelele sociale se îndreaptă către afaceri - iar industria prosperă Sănătate și Bunăstare Uleiurile de buze populare sunt sigure de folosit? Un medic explică Erim Kaur, fondatoarea și CEO-ul brandului de îngrijire a părului ByErim. Erim Kaur, antreprenor și influencer, a realizat vânzări de 4 milioane de dolari după ce a fondat o marcă de uleiuri pentru păr bazată pe tradiții indiene antice. Kaur, cu sediul în Londra, are peste 700.000 de urmăritori pe Instagram și TikTok la un loc și a fondat ByErim în 2019 - o marcă de îngrijire a părului de lux cunoscută pentru uleiul său emblematic de creștere a părului, care conține opt uleiuri pure, inclusiv Amla, Argan, Cocos și ulei de Ricin. Marca a acumulat 3,3 milioane de lire sterline (4,2 milioane de dolari) de la lansare, a confirmat CNBC Make It. La 30 de ani, Kaur a legat popularitatea uleiului său de creștere a părului de abilitățile sale pe rețelele sociale și de construirea unei audiențe de bază de tineri indieni care apelează la sfaturile sale de frumusețe și viață. "Cred că unul dintre cele mai puternice mesaje pe care le-am avut mereu a fost că vreau să fac asta pentru fetele sau băieții care au crescut fără o mamă și surori", a spus Kaur pentru CNBC Make It într-un interviu despre popularitatea conținutului său. Kaur avea doar opt ani când mama ei a murit de cancer mamar, iar o amintire pe care a prețuit-o mereu a fost părul lung al mamei sale, pe care la descris ca fiind o parte definitorie a identității sale. "Am vrut cu adevărat să imitez modul în care arăta mama mea", a spus ea. "A fost înfricoșător să o văd cum pierde partea identificativă a ceea ce oamenii vedeau ca un factor major al frumuseții ei." Kaur a amintit că tatăl ei, care avea doar 29 de ani la acea vreme, a dus-o la frizer. "Nu știam nici măcar să-mi leg părul. A murit înainte să mă învețe", a spus Kaur. Atunci a decis să se îndrepte spre bunica sa paterna, care îi aplica diferite uleiuri și ingrediente pe păr în adolescență, înainte de a ajunge la o formulă pe care Kaur a continuat să o folosească ca adult și este formularea actuală a uleiului ByErim. Aceste experiențe au format fundamentul călătoriei sociale a lui Kaur, unde și-a împărtășit povestea despre creșterea fără o mamă, precum și cum a învățat să aibă grijă de ea ca femeie. "Am vrut să creez un scurtătura pentru orice fetiță sau băiat care a crescut fără o mamă, motiv pentru care am început să vorbesc despre această experiență pe pagina mea", a explicat ea. După ce a câștigat 100.000 de urmăritori în 2019, ea a decis să monetizeze rețelele sociale și să construiască ByErim ca un omagiu adus atât mamei ei cât și bunicii sale, profitând în același timp de o tendință în creștere pe rețelele sociale. Uleiurile pentru păr au devenit o afacere mare Uleiul pentru păr este o tradiție indiană înregistrată în texte medicinale antice în sanscrită, cum ar fi Charaka Samhita, și transmisă de-a lungul secolelor. Femeile indiene sunt învățate de mamele și bunicile lor să maseze uleiurile în părul lor încă de la o vârstă fragedă. Odată cu influxul imigranților indieni în SUA și Europa din secolul XX, uleiurile pentru păr au depășit granițele Indiei. Hanna Ibraheem, redactor adjunct de frumusețe la Cosmopolitan U.K., a scris recent că uleiul din părul ei în copilărie a reaprins amintiri de rușine despre identitatea ei. "Am observat că colegii mei erau tachinați pentru părul lor uns pe terenul de joacă de la școală. Sigur, uleiul îmi făcea părul moale și puternic. Știu că este motivul pentru care am părul sănătos astăzi. Dar pe atunci, am găsit întreaga situație ... ei bine, jenată," a spus Ibraheem într-o piesă pentru revistă. Odată ce un marker al rușinii pentru mulți copii de imigranți sud-asiatice, uleiul pentru păr a infiltrat tendințele de frumusețe pe rețelele sociale. Hashtag-ul #hairoil are aproape jumătate de milion de postări pe TikTok, cu influenceri mainstream care împărtășesc rutinele lor de ulei pentru păr, inclusiv ce uleiuri pentru păr folosesc și tehnicile de aplicare. Sfaturile despre uleiul pentru păr au apărut în paginile Vogue în ultimii ani, iar o gamă de branduri au apărut alături de ByErim a lui Kaur, inclusiv Squigs Beauty inspirat de Ayurveda al lui Nikita Charuza, Fable & Mane al lui Akash și Nikita Mehta și Chāmpo al lui Kuldeep Knox. ByErim este o marcă de îngrijire a părului și bărbii de lux. ByErim "Cât de amuzant este că 'a unge' nu a fost niciodată un verb care era în comunicarea zilnică a tuturor, dar apoi în această dimineață mă îndreptam spre bunicii mei și voiam să spun 'poți să-mi ungeți părul pentru mine?' În trecut, ar fi fost oamenii din Anglia spunând 'nu te deranjează să-mi pui ulei în păr sau nu te deranjează să-mi aplici ulei pe scalp? Dar acum este un verb," a spus Kaur. Spre deosebire de uleiul tradițional indian, care include utilizarea de uleiuri grase, groase și cu un miros puternic, apelul brandurilor precum ByErim este că sunt parfumate și ușoare, a spus Kaur. "Acum am uleiul în părul meu. Puteți să-mi spuneți? Aș putea merge la Tesco. Aș putea merge la sală. Aș putea merge la cină cu părul așa," a spus ea. Urmăritori 'emoțional investiți' Kaur spune că succesul ByErim nu se bazează doar pe popularitatea în creștere a uleiului pentru păr, ci și pentru că următorii săi sunt "emoțional investiți" în marca sa. "Influențatorii aruncă o plasă foarte largă, dar problema este că atunci când încerci să ajungi la oameni care nu te urmăresc deja, îi alienezi pe cei care o fac. Așa că am fost foarte concentrată pe urmăritorii mei. Se concentrează pe mine," a spus Kaur. Brandurile fondate de influenceri au crescut în ultimii ani, dar nu toate sunt pregătite pentru succes. Brandurile celebre de influenceri variază de la linia de machiaj Item Beauty a TikTok-ului Addison Rae la brandul de haine Something Navy al Instagrammer-ului Arielle Charnas. Cu toate acestea, Item Beauty a lui Rae a fost scoasă din Sephora în 2023, cu Rae nereușind să promoveze constant brandul. Între timp, Something Navy a avut probleme financiare și a încetat să vândă haine prin site-ul său. "Oamenii pot să simtă autenticitatea de la o poștă și pot simți rapid falsitatea," a explicat Kaur. "Dacă urmăritorii tăi te iubesc cu adevărat și te-ar susține, nu vor să simtă că au fost păcăliți cu un produs ieftin și rapid care poartă doar numele tău." Se distinge prin faptul că împărtășește înălțimile și coborâșurile construirii ByErim pe rețelele sociale, de la postarea despre fabricile care acceptă comenzile sale până la ambalarea sticlelor ByErim manual. "Așa că, până când l-am lansat, oamenii cumpărau oricum pentru că voiau să facă parte din acea călătorie," a spus ea. Compania, care a vândut 250 de unități în primele patru ore de la lansare și încă 500 de unități în ianuarie 2020, a jucat un rol în păstrarea vie a tendinței uleiului pentru păr. "Nu pot să-mi asum creditul pentru nimic," a spus Kaur în legătură cu normalizarea uleiului pentru păr. "Cred că există branduri uimitoare care împing limitele în ceea ce privește împărtășirea unei secrete din bucătăria bunicilor noastre către mase, dar aș vrea să sper că ByErim a jucat măcar 1% din acel rol.

Sursa