Ştiri

Fondatorul FarmboxRx: Cum am construit compania de livrare de alimente în NYC

Fondatorul FarmboxRx: Cum am construit compania de livrare de alimente în NYC Skip Navigation Povestiri conexe O tânără de 25 de ani a renunțat la slujba de birou pentru a preda Pilates—câștigă mai mult, este 'mai fericită' Startup-uri Startupul unei mătuși de 38 de ani, susținut de Bill Gates, a strâns 33 de milioane de dolari pentru a reinventa untul Succes Co-fondatorul unui startup de 1,7 miliarde de dolari: Ce trebuie să facă fiecare antreprenor la prima lui încercare Banii milenialilor O femeie de 32 de ani câștigă 122.000 de dolari pe an în domeniul sănătății—fără să fi mers la școală medicală Lucru Cum a început un angajat din tehnologie de 35 de ani un 'picnic cu tort' care a atras mii Ashley Tyrner-Dolce, fondator și CEO al FarmboxRx FarmboxRx Ashley Tyrner-Dolce știe ce înseamnă să lupți pentru a-ți permite alimente sănătoase pentru familie. Acum mai bine de un deceniu, era o mamă singură ce se baza pe tichete de masă și Medicaid. Acum, Tyrner-Dolce este fondatorul și CEO al FarmboxRx, care își propune să livreze alimente sănătoase americanilor cu venituri mici din deșerturile alimentare prin intermediul planurilor lor de asigurare de sănătate. Afacerea bazată pe abonament a generat aproximativ 55 de milioane de dolari în venituri anuale în 2023, conform unui purtător de cuvânt al companiei. FarmboxRx este gratuit pentru utilizatorii săi: Medicare, Medicaid și alți furnizori de asigurări plătesc pentru livrările de alimente, ca un mijloc de îngrijire preventivă. Compania a devenit profitabilă în 2022 și colaborează în prezent cu peste 80 de planuri de sănătate diferite, spune Tyrner-Dolce, 41 de ani. În 2011, Tyrner-Dolce și fiica ei nou-născută s-au mutat în New York din Arizona, căutând un nou început. Viața în Marele Măr nu a fost strălucitoare: A stat cu prieteni, s-a bazat pe asistența guvernamentală pentru hrană și a cărat alimentele prin metrou, spune ea. A obținut un rol ca manager de afaceri în industria modei și a reușit să renunțe la tichetele de masă — acum cunoscute în New York ca Beneficii de Asistență pentru Nutriție Suplimentară (SNAP) — un an mai târziu, la 25 de ani. Situația ei locativă s-a îmbunătățit în anii următori, dar vizitele ei la magazinul de alimente nu s-au îmbunătățit, spune Tyrner-Dolce. Găsirea de alimente sănătoase, accesibile a fost dificilă, la fel ca și transportul pungilor grele acasă. În 2014, și-a părăsit locul de muncă corporativ pentru a lansa FarmboxRx. A folosit economiile din trei ani — aproximativ 80.000 de dolari, destinat inițial achiziționării unei case, spune ea — pentru a acoperi costurile de înființare, cum ar fi brandingul și marketingul, un depozit și taxe legale. Și-a redus cheltuielile personale, mutându-se într-un apartament mic cu un dormitor cu fiica ei, în timp ce revindea jucării pe eBay pentru a aduce bani suplimentari. NU RATAȚI: Cum să începeți un loc de muncă secundar pentru a câștiga bani în plus Inițial, FarmboxRx a fost un serviciu direct pentru consumatori: Clienții se abonează și primesc produse proaspete la ușa lor. Tyrner-Dolce a vrut să găsească o modalitate ca planurile de sănătate să ajute la plata alimentelor, dar investitorii nu au împărtășit viziunea ei la început, spune ea. "Fiecare VC dorea să ne transforme într-un kit de mese", spune Tyrner-Dolce. Dar „nu accept un răspuns negativ. Îmi place să spun că sunt un rinocer. Nu mă pot întoarce niciodată și privi înapoi. Trebuie doar să îmi continui drumul înainte.” FarmboxRx a atins aproximativ 1 milion de dolari venituri anuale în 2019, din aceste abonamente de produse. Acei bani au acoperit în mare parte cheltuielile afacerii, lăsând relativ puțin pentru plata angajaților, inclusiv salariul lui Tyrner-Dolce, spune ea. Dar a învățat ceva important în acel an: Unele persoane cu Medicare și Medicaid pot accesa producție la prețuri reduse și gratuit în cadrul planurilor de sănătate. Tyrner-Dolce a contactat „80 până la 100 de planuri de sănătate”, sperând să obțină un parteneriat, spune ea. A încheiat un parteneriat cu Vibra Health Plan, deținut de Blue Cross Blue Shield, în 2020. Douăzeci de ani mai târziu, FarmboxRx avea suficienți parteneri de planuri de sănătate pentru a părăsi complet piața direct pentru consumatori. „Asta a fost momentul când am devenit profitabili”, spune Tyrner-Dolce, adăugând că compania ei încă nu a primit finanțare externă. FarmboxRx nu este singura afacere cu o idee similară. Companii precum Mom's Meals și Performance Kitchen vând de asemenea kituri de mese online prin intermediul planurilor de sănătate, iar piața alimentelor sănătoase la nivel global se așteaptă să atingă peste 890 de miliarde de dolari în acest an, conform unui raport de Future Market Insights. Retaileri mari precum Instacart, Uber Eats, Kroger și Walmart oferă programe de alimente bazate pe nutriție, parteneriate sau sume pentru alimente. Iar industria alimentelor online este de așteptat să crească cu 1,2 trilion de dolari între 2024 și 2028, conform companiei de cercetare de piață Technavio. Tyrner-Dolce spune că este încrezătoare că își poate menține afacerea în creștere în mijlocul unei concurențe sporite. Pe 18 martie, FarmboxRx a anunțat o platformă de nevoi sociale numită Driver's Health, care oferă o gamă mai largă de resurse și produse pentru livrare la domiciliu, destinate altor dificultăți legate de bunăstare, cum ar fi locuința și transportul. "Abordarea bolilor legate de dietă este despre educație, accesibilitate și acces," spune Tyrner-Dolce. "Trebuie să aducem împreună multe aspecte pentru a rezolva această problemă." Această poveste a fost actualizată pentru a reflecta că FarmboxRx a generat aproximativ 55 de milioane de dolari în venituri anuale în 2023, conform unui purtător de cuvânt al companiei.

Sursa