Ştiri

RXBar și Hidden Valley văd oportunitatea de marketing în haosul călătoriilor de vară

RXBar și Hidden Valley văd oportunitatea de marketing în haosul călătoriilor de vară. Mărci de produse alimentare ambalate derulează promoții separate care ajută la acoperirea costurilor de zbor și a călătoriilor anulate în această perioadă aglomerată. Publicat pe 21 august 2025, Peter Adams, reporter senior. Două mărci de produse alimentare ambalate își intensifică eforturile pentru a atenua durerile călătoriilor de vară pe măsură ce consumatorii se pregătesc pentru un weekend istoric de Ziua Muncii. RXBar, bara de proteine comercializată de Kellanova, oferă un card cadou preplătit de 500 de dolari pentru a ajuta la acoperirea costurilor planurilor de vacanță care au fost anulate sau întârziate din cauza unor circumstanțe neprevăzute în acest sezon, conform unui comunicat de presă. Hidden Valley Ranch, deținută de Clorox, asigură costurile pentru bagajele verificate ale fanilor care își pun o sticlă din dressingul său, care de obicei vine în recipiente prea mari pentru bagajele de cabină, și fac o fotografie pentru Instagram, se arată într-un anunț. Aceste manevre subliniază modul în care mărci capitalizează pe frustrarea tot mai mare a consumatorilor în legătură cu starea călătoriilor. Aeroporturile din SUA au fost afectate în această vară de erori tehnice, incidente aproape de controlul traficului aerian și vreme nefavorabilă – toate acestea în timp ce gestionau unele dintre cele mai aglomerate sărbători pentru călătorii din ultimul deceniu. Rezultatul a fost scăderea nivelurilor de satisfacție a clienților, o problemă pentru categorii precum companiile aeriene, dar o oportunitate potențială pentru mărcile care nu sunt endemice de călătorie. RXBar și Hidden Valley Ranch încearcă să crească afinitatea în haos prin reducerea unei părți din povara financiară a consumatorilor.

Sursa