Ştiri

Am pus sos de carne în conserve de bere pentru a crește vânzările'

Am pus sos de carne în conserve de bere pentru a crește vânzările' Săriți la conținut Acasă Știri Războiul din Israel-Gaza Război în Ucraina SUA și Canada Marea Britanie Politica din Marea Britanie Anglia Irlanda de Nord Politica din Irlanda de Nord Scoția Politica din Scoția Țara Galilor Politica din Țara Galilor Africa Asia China India Australia Europa America Latină Orientul Mijlociu În imagini BBC InDepth BBC Verify Sport Afaceri Lounge executiv Tehnologia afacerilor Viitorul afacerilor Inovație Tehnologie Știință și sănătate Inteligență artificială AI vs. mintea Cultură Film și TV Muzică Artă și design Stil Cărți Știri de divertisment Arte Arte în mișcare Destinații de călătorie Africa Antarctica Asia Australia și Pacific Caraibe și Bermuda America Centrală Europa Orientul Mijlociu America de Nord America de Sud Masa lumii Cultură și experiențe Aventuri Specialist în domeniu Până la marginile pământului Minuni naturale ale pământului Vreme și știință Soluții climatice Afaceri sustenabile Viață verde Audio Podcast Categorii Radio Audio Întrebări frecvente Video BBC Maestro Live Știri live Sport live Acasă Știri Sport Afaceri Inovație Cultură Arte Călătorie Pământ Audio Video Vreme live Buletine informative 'Am pus sos de carne în conserve de bere pentru a crește vânzările' 4 noiembrie 2024 Distribuiți Salvați Bobbi Hadgraft BBC Radio 4, Tu și tu Salvați Ian Butt Ian Butt a co-fondat Potts' și a adoptat o strategie de marketing numită "ambalare haotică" Un producător de alimente spune că introducerea sosului de carne în conserve de bere l-a ajutat să se extindă de la o bucătărie la rafturile supermarketurilor. Potts', care funcționează în Swindon, Wiltshire, din 2007, a adoptat o strategie de ambalare a stocurilor și sosurilor în conserve de tip bere în 2019. Ian Butt, unul dintre fondatorii Potts', a declarat în cadrul emisiunii BBC Radio 4 Tu și tu că creșterea a fost semnificativ îmbunătățită de la introducerea ambalajului inedit - un fenomen acum numit "ambalare haotică". "Am vrut întotdeauna să creștem reciclabilitatea noastră, iar produsele ca ale noastre sunt vândute convențional în pungi de plastic sau borcane de sticlă," a spus el. "Supermarketurile sunt încântate. Cumpărătorii noștri doresc să contribuie la promovarea sustenabilității, așa că a fost o bună oportunitate pentru noi să contestăm formatul actual." Sosurile și sosurile pentru gătit Potts' sunt acum disponibile în toate supermarketurile mari. Vând aproximativ 2,5 milioane de conserve de sos anual, iar produsele ambalate reprezintă aproximativ jumătate din afacerea lor. Parteneriatul Potts' din Swindon a ajuns pe rafturile supermarketurilor folosind "ambalarea haotică". Domnul Butt a spus că Potts' a fost inspirat de creativitatea din piața berii artizanale. "A existat o creștere uriașă a conservelor de bere artizanale interesante. Acest produs a fost întotdeauna depozitat în sticle maro cu etichete," a spus el. "Am gândit că, deoarece producem produse lichide, ar trebui să existe o modalitate de a face funcționa acest mod de ambalare." Ideea nu a venit fără obstacole, totuși. Domnul Butt a spus că au descoperit rapid probleme cu ambalarea produselor alimentare lichide mai groase în conserve. "A trebuit să dezvoltăm o metodă personalizată pentru a distribui stocurile și sosurile noastre în conserve," a spus el. "Procesul este un prim mondial, din câte știm." Athena Maroulis/Michael Miraflor Michael Miraflor a fost primul care a folosit termenul "ambalare haotică" pe X Strategia de a pune un produs în ambalaje pe care consumatorii nu s-ar aștepta în mod normal a fost etichetată "ambalare haotică". Termenul a fost folosit de consultantul de marketing din California, Michael Miraflor, pe X la începutul acestui an, care a spus că tehnica se extinde pe o gamă de industrii. "Noile branduri își disruptionează categoriile prin utilizarea ambalajului neașteptat," a declarat domnul Miraflor pentru BBC. "Brandurile iscusite și fondatorii lor au găsit modalități de a valorifica ambalaje interesante, plăcute sau uneori confuzante și haotice care pot câștiga publicitate gratuită în industrie. "Asta înseamnă, practic, impresii pe rețelele sociale. "Oferă consumatorilor ceva despre ce să discute și să partajeze la un cost relativ scăzut." Here We Flo Tara Chandra și Susan Allen vând tampoane organice în tuburi de înghețată Here We Flo, cu sediul în Londra, folosește de asemenea această strategie. Vând tampoane organice în tuburi biodegradabile de înghețată. Co-fondatoarea Tara Chandra a declarat pentru BBC Radio 4 Tu și tu că ambalajul lor poate cauza mai mult haos decât intenționat, pentru că, uneori, oamenii pun accidental produsul în congelator. “Eu, personal, fiidcă am menstruație, poftesc la înghețată și știu că mulți oameni fac,” a spus doamna Chandra. “Am crezut că ar fi amuzant să ambalăm produsul astfel, ca o referire la pofta de mâncare în perioada menstruală.” În întreaga lume, alte branduri vând, de asemenea, produsele lor în „ambalare haotică”. Moschino vinde un parfum într-o sticlă ce imită un produs de curățare, iar o companie americană vinde loțiune solară într-o sticlă care arată ca o conservă de frișcă. Fondatorii companiei elvețiene de cafea - No Normal Coffee - au luat decizia de a vinde cafeaua în tub, după ce au realizat că există o lacună pe piață. Pe site-ul lor, cei doi prieteni s-au descris ca fiind exploratori pasionați și au spus că au venit cu ideea când au început să crape pofta de băutură în timp ce făceau drumeții în munți. Au constatat că alternativele instantanee obișnuite nu aveau aromă, în timp ce altele s-au dovedit prea voluminoase pentru a fi transportate. Parteneriatul Potts' "Ambalarea haotică" se referă la produsele ambalate într-un mod neașteptat. Întrebat dacă ambalajul a cauzat confuzie în rândul cumpărătorilor, domnul Butt a spus că orice confuzie a funcționat adesea în favoarea lor, făcând produsele ambalate haotic să iasă în evidență față de altele. “Când cumpărătorii se uită la ele, adesea fac o întoarcere dublă și se întreabă dacă este bere sau o băutură,” a spus el. “Suntem foarte norocoși, deoarece am avut câteva postări virale referitor la sosul de carne. "Avem această ambalare unică în lume, care ajută la atragerea multor interese fără a fi nevoie să utilizăm același buget ca marii jucători." Domnul Butt a spus că Potts' plănuiește acum să își extindă afacerea din Swindon prin penetrarea piețelor externe. "Discutăm cu distribuitori mari din Europa, SUA și Australia. Acum există un mare focus pe asta." Urmăriți BBC Wiltshire pe Facebook, X și Instagram. Trimiteți-ne ideile voastre de poveste prin e-mail sau prin WhatsApp la 0800 313 4630.

Sursa