De ce operatorii de restaurante ar trebui să ia în considerare să devină creatori de conținut Abonați-vă Abonați-vă Operațiuni Subiecte înrudite Marketing și Branding Muncă Livrare și Preluare Soluții Echipamente Siguranța alimentelor Execuți Recente în Operațiuni Vedeți Tot Marketing și Branding Creatorii de conținut de pe rețelele sociale alimentați boom-ul băuturilor, deoarece cafeaua și soda murdară impulsionează implicarea Creatorii de conținut de pe rețelele sociale alimentați boom-ul băuturilor, deoarece cafeaua și soda murdară impulsionează implicarea de Joanna Fantozzi 30 octombrie 2025 3 minute de citit Fast Casual Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare de Bret Thorn 30 octombrie 2025 6 minute de citit Tehnologie Subiecte înrudite Automatizare Livrare Loialitate AI în Restaurante Recente în Tehnologie Vedeți Tot Conținut sponsorizat Găsirea succesului: Cum Tommy Bahama conduce retenția, flexibilitatea și performanța Găsirea succesului: Cum Tommy Bahama conduce retenția, flexibilitatea și performanța 5 noiembrie 2025 14:00 EST Conținut sponsorizat Strategii reale pentru AI în Restaurante Strategii reale pentru AI în Restaurante 30 octombrie 2025 1 oră Vedeți Segmente Subiecte înrudite Fast Casual Dining casual Restaurant de lux Restaurante independente Lanțuri emergente Lanțuri regionale Servicii rapide Foodainment Dining de familie Recente în Segmente Vedeți Tot Fast Casual CEO-ul CAVA Brett Schulman împărtășește planul pentru creșterea timpurie a lanțului de restaurante fast casual CEO-ul CAVA Brett Schulman împărtășește planul pentru creșterea timpurie a lanțului de restaurante fast casual de Sam Oches 30 octombrie 2025 Fast Casual Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare de Bret Thorn 30 octombrie 2025 6 minute de citit Finanțe Subiecte înrudite Fuziuni și Achiziții Francizarea Recente în Finanțe Vedeți Tot Fast Casual Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare de Bret Thorn 30 octombrie 2025 6 minute de citit Dining casual HopCat achiziționat de Uncommon Equity HopCat achiziționat de Uncommon Equity de Alicia Kelso 30 octombrie 2025 2 minute de citit Tendințe de meniu Subiecte înrudite Tendințe alimentare Tendințe băuturi Tendințe bucătar Sandwich Tendințe Spotlight MenuMasters Recente în Tendințe de meniu Vedeți Tot Marketing și Branding Creatorii de conținut de pe rețelele sociale alimentați boom-ul băuturilor, deoarece cafeaua și soda murdară impulsionează implicarea Creatorii de conținut de pe rețelele sociale alimentați boom-ul băuturilor, deoarece cafeaua și soda murdară impulsionează implicarea de Joanna Fantozzi 30 octombrie 2025 3 minute de citit Fast Casual Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare Shake Shack are, de asemenea, o propunere de valoare de Bret Thorn 30 octombrie 2025 6 minute de citit Perspective Subiecte înrudite Experiența restaurantului Păreri de experți Cele mai bune 500 de restaurante Știri despre furnizori Recente în Perspective Vedeți Tot Fast Casual CEO-ul CAVA Brett Schulman împărtășește planul pentru creșterea timpurie a lanțului de restaurante fast casual CEO-ul CAVA Brett Schulman împărtășește planul pentru creșterea timpurie a lanțului de restaurante fast casual de Sam Oches 30 octombrie 2025 Marketing și Branding Creatorii de conținut de pe rețelele sociale alimentați boom-ul băuturilor, deoarece cafeaua și soda murdară impulsionează implicarea Creatorii de conținut de pe rețelele sociale alimentați boom-ul băuturilor, deoarece cafeaua și soda murdară impulsionează implicarea de Joanna Fantozzi 30 octombrie 2025 3 minute de citit Resurse multimedia Subiecte înrudite Raportul despre perspectivele AI 2025 Recapitulare a spectacolelor FSTEC 2025 Insider la eveniment: FSTEC 2025 FSTEC Ghid Pre-Show 2025 Recapitulare a spectacolului Restaurantelor Insider: Recapitulare a evenimentului: RLC Insider la eveniment: Recapitulare a CREATE 2025 Raportul despre perspectivele tehnologice 2025 Raportul despre perspectivele datelor 2025 Outlook pentru sustenabilitate 2025 Sponsorizat de Marketing și Branding Perspective Păreri de experți De ce operatorii de restaurante ar trebui să ia în considerare să devină creatori de conținut De ce operatorii de restaurante ar trebui să ia în considerare să devină creatori de conținut De ce operatorii de restaurante ar trebui să ia în considerare să devină creatori de conținut Patru operatori/influenceri culinari împărtășesc perspectivele lor despre creșterea bazei de clienți prin crearea de conținut Joanna Fantozzi, redactor-șef 27 iunie 2025 5 minute de citit Conținutul social este important și pentru proprietarii de afaceri. Imagine compilată de Sue Pearsall Nota editorului: Nation's Restaurant News este încântată să colaboreze cu Belle Communication pentru a lansa The Influencer Insider, o nouă serie de conținut care evidențiază influencerii de pe rețelele sociale și modul în care perspectivele și audiențele acestora pot fi valorificate pentru succesul restaurantului. Faceți clic aici pentru mai multe informații. Cititorii care au urmărit această serie de influenceri pentru o vreme știu deja că creatorii de conținut de pe rețelele sociale devin din ce în ce mai vitali pentru popularitatea și longevitatea restaurantelor. Dar ce se întâmplă când aceste două lumi se întâlnesc? Întâlniți grupul în creștere de operatori-influențatori: creatorii de conținut de pe rețelele sociale care dețin, de asemenea, restaurante. Agenția de relații publice Belle Communication a creat Brilli, un instrument de analiză a influencerilor care chestiona influencerii despre tendințele pe care ei și urmașii lor le observă sau doresc să le vadă din partea restaurantelor și operatorilor alimentari. În această lună, Belle Communication a chestionat patru operatori-influențatori despre călătoriile lor duale în carieră, cum și-au construit audiența și efectul pe care popularitatea online îl are asupra afacerilor lor de restaurante. „Oaspeții se prezintă la restaurante și spun: „Te-am văzut pe Instagram”, a spus Kate Finley, fondator și CEO al Belle Communication. „Se întâmplă din ce în ce mai mult. Indiferent dacă este vorba despre conținutul propriu al unui operator sau de un foodie local care își împărtășește experiența, oamenii aleg unde să mănânce în funcție de ceea ce văd online. A avea o prezență pe rețelele sociale nu mai este un lucru de dorit în marketingul restaurantelor; este o necesitate pentru vizibilitate și trafic.” Există o călătorie unică pentru a deveni un influencer-proprietar. Printre creatorii de conținut chestionați, a fost o împărțire uniformă între cei care au început carierele lor ca creatori de conținut înainte de a deschide restaurante și cei care și-au înființat întâi restaurantele înainte de a dezvolta prezența lor pe rețelele sociale. „Am fost cu siguranță un bucătar mai întâi: am mers la școala de gătit la vârsta de 13 ani când nu exista nicio rețea socială sau internet”, a spus Romain Avril (@chefromainavril). „Când rețelele sociale erau doar fotografii, simțeam că toată lumea avea această percepție despre mine ca un bucătar franțuzesc cu un background Michelin care era serios și arogant și nu eram deloc așa. Așa că, când au fost introduse videoclipurile, m-am gândit „cum pot crea conținut care are un fel de ușurare comică care este totuși asociată cu mâncarea unde pot arăta personalitatea mea?” Și așa am început să creez mai multe serii ușoare, cum ar fi „Trash It”. Între timp, Lin Smith Jerome (@lin_smith_jerome) a început ca creator de conținut înainte de a deschide primul său restaurant, Café Lola, în Las Vegas. Aceasta a spus că a deschis restaurantul cu „o mentalitate de conținut” și a dorit să creeze experiențe fotogenice pentru oaspeți. Pentru Jerome, crearea de conținut este încorporată în ziua sa de lucru ca operator, iar ambele sunt aspecte la fel de importante ale afacerii sale. Creația de conținut a spus că se tratează ca orice altă parte a afacerii - este planificată în calendarul său la fel ca o întâlnire de construcție sau o întâlnire cu investitorii, a spus Jerome. „De asemenea, filmez în loturi și reutilizez oriunde pot. Voi filma conținut de stil de viață în timpul unei vizite pe teren sau voi transforma o instalare de design într-un videoclip din spatele scenei.” Fiecare creator de conținut chestionat a declarat că prezența lor online are un efect offline asupra afacerii lor fizice - de la oamenii care îi recunosc de pe Instagram, la oaspeții care vin la restaurantele lor pentru că sunt fani ai conținutului lor. „Este puțin greu de evaluat, dar aș spune că cu siguranță a adus mai mulți oameni”, a spus Ben Diaz (@chefbendiaz), proprietarul Tacos el Chapin și CBD Cuisine. Constant primesc un flux de oaspeți care spun: „Am venit pentru că te-am văzut pe Instagram/YouTube.” Este o senzație ciudată, ca și cum, este real?” Anthony John Scardino (@professorpizza) a decis să investească mai mult în crearea de conținut după ce a observat cum succesul său online a impulsionat afacerea pentru pizzeriile sale din Chicago, West Town și Old Town. Crearea de conținut este o angajare, ceea ce înseamnă să investești în echipamentele potrivite și să înțelegi algoritmii. Creatori de conținut care sunt, de asemenea, proprietari de afaceri au oportunitatea unică de a crește o audiență b2b care nu este doar un public de consumatori obișnuiți. La majoritatea influencerilor chestionați, audiențele lor sunt un amestec de bucătari, bucătari acasă, proprietari de restaurante și oameni obișnuiți care iubesc să urmărească conținutul despre mâncare pe rețelele sociale. Unul dintre cele mai importante aspecte ale tranziției către crearea de conținut este împărtășirea poveștii tale autentic. Jerome a spus că împărtășirea poveștii sale online s-a tradus în oportunități și colaborări în viața reală pe care nu le-ar fi întâlnit altfel. „De fiecare dată când postăm o nouă construcție sau un eveniment de lansare, vedem o creștere a celor care cer informații și a presei, așa că ROI-ul este atât măsurabil, cât și pe termen lung”, a spus ea.
Sursa