Mărci care gândesc în afara cutiei (orb) Sari la conținutul principal Sponsorizați de Autori de parteneriate care dau roade. Spune-ți adio foițelor de calcul. impact.com te ajută să-ți automatizezi programele de afiliere, influenceri și recomandări cu informații + instrumente. Transformă conexiunile în bani. Marketerii adoră să „surprindă și să încânte”. De asemenea, consumatorii. Oamenii cumpără din ce în ce mai mult articole fără a ști exact ce produs sau care variație a unui produs urmează să primească. Anul acesta, fenomenul cutiilor oarbe, sau cutiilor misterioase, care a avut originea în piețele asiatice, a explosat în rândul consumatorilor din SUA, în contextul popularității în creștere a păpușilor Labubu și figurinele Sonny Angel. Pop Mart, marca din spatele Labubus și altor mărci de cutii oarbe, a realizat 13,88 miliarde de yuani (1,93 miliarde de dolari) în prima jumătate a acestui an. MGA Entertainment vinde articole din cutii oarbe, cum ar fi păpușile LOL Surprise, care au fost lansate pentru prima dată în 2016, iar CMO Josh Hackbarth a spus că compania observă în prezent o „explozie” a cererii, pe care o atribuie în parte nostalgiei și creșterii consumatorilor „kidult”. „Mulți dintre copiii care au crescut cu produsele noastre și poate cu alte produse de unboxing surpriză au acum bani de adult”, ne-a spus Hackbarth. Nu sunt doar mărcile de jucării care intră în tendință. Andy Rebhun, directorul de marketing și experiență al lanțului fast-casual Cava, ne-a spus că marca a decis să ofere plushii sub formă de cutii oarbe cu achiziția mesei sale Hot Harissa în urmă cu câteva săptămâni, după ce a observat fervorile de pe rețelele sociale pentru articolele Pop Mart. „Echipa a decis să se angajeze și să facă o pariu,” a spus Rebhun. „Bineînțeles, a fost un pariu foarte bun pentru acest moment cultural.” Pentru mărci de toate tipurile, cutiile oarbe pot încuraja cumpărăturile repetate, oferind în același timp o oportunitate de marketing pentru a ajunge la clienți de diferite vârste și bugete. În plus, entuziasmul în jurul desfacerii articolelor misterioase este propice pentru socializare, oferind brandurilor o șansă de a deveni virale și de a genera o conștientizare suplimentară a mărcii online. Cost mic, recompensă mare? Dacă există ceva ce unește oameni de toate vârstele, este dragostea de a deschide cadouri. „Consumatorii iubesc cu adevărat elementul surpriză și neștiutul”, a spus Rebhun. „Este ca atunci când te gândești la perioada sărbătorilor, când oamenii desfăcut un cadou, de obicei evocă o senzație de entuziasm și bucurie.” Deși publicul principal al LOL Surprise sunt copiii, Hackbarth a spus că marca a observat un interes mai mare din partea adulților, în special în rândul publicului colecționar, în timp ce a lansat linii cu IP-uri din trecut, cum ar fi Powerpuff Girls și Ursule de îngrijire. Cutiile oarbe pot oferi, de asemenea, o oportunitate pentru mărci cu prețuri mai mari de a ajunge la clienți cu bugete mai mici. Marca de athleisure Set Active, marca streetwear Madhappy și marca de ustensile de bucătărie Le Creuset sunt printre comercianții care au folosit cutii misterioase pentru a ajuta la curățarea inventarului la prețuri mai mici, iar mărcile de lichidare de lux, cum ar fi Heat și Scarce, vând cutii misterioase pline cu articole de modă de lux din sezonul anterior la un preț redus. „[Este] o modalitate foarte discretă, ușoară de a scoate [produsul] pe ușă”, ne-a spus Noah Eisemann, directorul global de marketing și influenceri la VML. Pe măsură ce inflația și tarifele împing în sus prețurile multor produse de zi cu zi, unii consumatori pot percepe cutiile oarbe ca mini-luxuri sau tratamente accesibile, a spus Eisemann. Vânzarea de la Le Creuset Factory to Table, de exemplu, oferă consumatorilor șansa de a cumpăra o cutie misterioasă care costă 50 de dolari și promite până la 350 de dolari în produse. Păpușile LOL Surprise încurajează cumpărăturile repetate printr-o strategie de colectare a tuturor, care uneori implică jucării interconectate pentru a sparge un cod sau a debloca o anumită putere o dată ce un set este complet. Cu toate acestea, există, de asemenea, beneficii pentru mărci care se îndreaptă spre mentalitatea de rarefiere pentru a stimula interesul pentru produs. Pentru activarea sa, Cava a stabilit o limită de o plushie per client în întreaga SUA, a spus Rebhun - deși a auzit că unele persoane s-au întors pentru a lua câte două. „Apreciem acel entuziasm”, a spus el. Arată și spune Indiferent dacă desfaci o păpușă Labubu sau o cutie misterioasă Le Creuset, interesul larg și intrigarea emoțională a unei cutii oarbe sunt propice pentru conținut generat de utilizatori. Conținutul despre desfășurare a prosperat de mult timp pe YouTube, cu episoade de 10-15 minute care arată fiecare detaliu al articolului, dar în ultimii câțiva ani, Hackbarth a observat o explozie de videoclipuri mai scurte și mai rapide conduse de creatori pe platforme precum TikTok și YouTube Shorts. Eticheta #BlindBox de pe TikTok are peste 1,3 milioane de postări, iar unii creatori de pe platformă și-au construit uriașe urmări din postarea de conținut despre desfășurare. „Oamenii vor să le spună altora și să le arate ce au obținut și să creeze acea experiență comună”, a spus Hackbarth. Intrarea pe rețelele sociale care provine din cutiile oarbe este ceea ce a inspirat Cava să intre în acest spațiu, a spus Rebhun. Într-un canal privat de Instagram cu superfanii brandului, Cava a încurajat membrii să împărtășească imagini cu plushii lor odată asigurați, dar a spus că cel mai mult conținut cu plushii online a fost organic, a spus el. „Aceștia au creat videoclipuri, au făcut postări statice pe Instagram”, a spus Rebhun. „Este o plăcere să vedem acest tip de reacție la ceva de genul acesta, pentru că este exact ceea ce vor marketerii și mărcile.” MGA colaborează cu creatorii pentru a produce videoclipuri de unboxing, a spus Hackbarth, iar acel conținut a generat sute de milioane de vizualizări, atât plătite, cât și organice. Videoclipuri de tip ASMR, a observat el, sunt deosebit de atractive pentru unii spectatori. Compania experimentează, de asemenea, cu desfășurări live organizate, care sunt anunțate din timp pentru a ajuta la crearea entuziasmului și a ajunge atât la copii cât și la adulții copiii. Toate acestea pot adăuga la impulsul de dopamină al surprizei, pe care utilizatorii îl pot experimenta din secundă în secundă prin ecran. „Este acel fior al vânătorii”, a spus Hackbarth.
Sursa