Ştiri

Inițiativa de marketing a Botswanei și De Beers pentru revitalizarea cererii de diamante

Pe măsură ce vânzările globale de diamante continuă să scadă, Botswana și De Beers au anunțat o inițiativă de marketing strategică menită să revigoreze interesul consumatorilor pentru diamantele naturale. Această mișcare vine în contextul unei scăderi semnificative pe piață, cu prețurile diamantelor naturale scăzând cu 26% în ultimii doi ani, iar diamantele cultivate în laborator înregistrând o scădere și mai drastică de 74% din 2020. În răspuns, cele două entități s-au angajat să co-investească în eforturi de marketing menite să protejeze valoarea pe termen lung a diamantelor naturale și să restaureze încrederea consumatorilor. Campania de marketing se va concentra pe marketingul de categorie și alte eforturi promoționale, convenite anual, pentru a consolida valoarea etică și simbolică a diamantelor naturale. De Beers și Guvernul Botswanei vor împărtăși responsabilitatea financiară pentru aceste inițiative pe baza cotelor lor respective din aprovizionarea cu diamante a Debswana. Provocările cu care se confruntă industria diamantelor au fost subliniate de cifrele recente de vânzări ale De Beers. În 2024, vânzările De Beers de diamante brute au scăzut pentru a doua oară în an, înregistrând o valoare provizorie de 315 milioane de dolari - în scădere de la 383 milioane de dolari în ciclul anterior și o scădere semnificativă față de 456 milioane de dolari în aceeași perioadă din 2023. Deși De Beers a atribuit această scădere perioadei de vară tradițional mai liniștite, experții din industrie susțin că rezultatele reflectă o piață care rămâne sub presiune, cu o cerere care se străduiește să se recupereze. Industria diamantelor suferă o transformare profundă, cu preferințele consumatorilor și considerentele etice remodelând piața.

Sursa