Cum a construit Loren Castle populara companie de aluat de fursecuri Sweet Loren's Sarcina de navigare istorică Lucru Bărbatul de 41 de ani a preluat ferma de mere a familiei, care se confrunta cu dificultăți, în anii 20 Lucru Cum acest camion de mâncare din Houston, aparținând unei persoane de 32 de ani, a adus peste 1 milion de dolari pe an Succes O nouă venită din New York a renunțat la slujba ei corporativă în timpul unei întâlniri – acum câștigă de două ori mai mult Obține Avans 37 de ani, afacerea de scriere a jurămintelor de nuntă îi aduce peste 8.000 de dolari pe lună Câștigă 25 de ani a renunțat la slujba sa corporativă pentru a preda Pilates – ea câștigă mai mult și este „mai fericită” Loren Castle nu a avut un anumit parcurs profesional în minte când a absolvit Universitatea din California de Sud în 2006. La acea vreme, tânăra de 22 de ani, originară din New York, a obținut o diplomă în comunicare și știa că îi plac sănătatea, bunăstarea și afacerea, „dar nu aveam idee ce aveam să fac cu viața mea”, spune ea. După absolvire, s-a întors la New York, dar planificase să se mute la Los Angeles definitiv pentru a vedea unde o va duce viața. Cu câteva luni după absolvire, totuși, Castle a fost diagnosticată cu limfom Hodgkin în stadiul 2, un cancer care atacă sistemul imunitar, și a fost nevoită să urmeze șase luni de chimioterapie. Depresivă, a început să apeleze la un terapeut care a ajutat-o să vadă momentul ca pe un moment de putere și oportunitate. Existau încă modalități prin care putea să preia controlul. Una dintre aceste modalități era dieta ei – putea să se asigure că mănâncă sănătos chiar și după tratament. Castle a început să facă cursuri de nutriție și gătit, dar a descoperit repede că lipsește ceva: desertul. „Am o mare poftă de dulce”, spune ea, și nu putea găsi produse coapte realizate cu alimente mai integrale care să nu folosească ingrediente precum făină albă rău tratată, sirop de porumb și substanțe chimice artificiale. Așa că Castle a început să încerce să facă deserturi mai sănătoase pentru ea. Ea a luat, de exemplu, o rețetă tipică de fursecuri cu chipsuri de ciocolată și „a început să facă modificări puțin câte puțin,” spune ea. A înlocuit făina albă rafinată cu făini integrale precum făina de ovăz și zahărul brun rafinat cu zahăr din trestie și melasă, ajungând în cele din urmă la o rețetă care conținea ingrediente naturale și „cel mai bun fursec pe care l-am avut vreodată.” Aproape 20 de ani mai târziu, Castle este fondatoarea și CEO-ul Sweet Loren's, care vinde aluat de fursecuri refrigerat vegan, fără gluten și fără alergeni într-o varietate de arome, precum și patiserie refrigerată, pizza și blat de tartă, vândut în 35.000 de magazine alimentare din întreaga țară și se estimează că a adus în 2024 97 milioane de dolari în venituri brute. Iată cum a construit tânăra de 40 de ani imperiul ei de fursecuri. 'Trebuie să faci ceva cu asta' După ce și-a finalizat tratamentul în 2007, Castle, care a trebuit să rămână în New York pentru câțiva ani pentru a continua controalele regulate cu medicul ei, a încercat să lucreze în diverse industrii: PR, finanțe, alimente și băuturi. Noaptea, Castle s-ar întoarce acasă în bucătăria ei și ar continua să coacă, adunând un binder plin de rețete de fursecuri mai sănătoase. „Voiam să creez un fursec cu merișoare și ovăz”, spune ea. „Voiam să dezvolt o rețetă pentru fursecuri cu brownies cu fudge.” Până în 2010, după ce a primit feedback pozitiv din partea familiei și prietenilor, Castle a început să își extindă influența. De exemplu, a participat la o competiție de coacere organizată de clubul nonprofit Lower Eastside Girls, unde judecătorul și celebrul cofetar Gina DePalma i-a spus: „trebuie să faci ceva cu asta”, spune ea. A fost prima dată când „cineva care era foarte apreciat în lumea profesionistă a desertului recunoștea ceea ce făceam.” Castle vinde la o piață de fermieri din New York. Courtesy Loren Castle Castle a început, de asemenea, să-și vândă fursecurile la diverse piețe de fermieri din întreaga oraș, primind „o confirmare excelentă că oamenilor le-a plăcut.” La începutul lui 2011, a concurat într-o altă competiție din New York, Concursul Următorului Mare Brand Mic pentru Geniul Culinar, organizat de o agenție de design locală, câștigând atât locul întâi în competiție, cât și premiul pentru alegerea populară. Ca premiu, agenția a ajutat-o să-și proiecteze brandingul. În jurul acestei perioade, o prietenă a mamei sale, specialistă în branding, a ajutat-o pe Castle să găsească numele Sweet Loren's. 'Cum intri în Whole Foods?' În 2010, Castle a început să urmeze un curs de scriere de afaceri, învățând logistica de bază a demarării unei afaceri, precum costul chiriei, numărul de angajați necesari și importanța locației. Continuând să coacă acasă, aducea biscuiți suplimentari la curs și a descoperit că un coleg de clasă lucrează la Whole Foods, realimentând rafturile. „L-am întrebat, 'cum intri în Whole Foods?'”, spune ea. „Și el a spus, 'lasă-mă să vorbesc cu șeful meu.'” El a sunat-o repede pe Castle pentru a o informa că avea o întâlnire cu cumpărătorul principal de la o locație Manhattan a Whole Foods. Castle și cumpărătorul au luat în considerare diverse opțiuni pentru a vinde fursecurile ei, inclusiv ambalate, mixuri de coacere și aluat de fursecuri crude. Ultima opțiune s-a dovedit a fi cea mai interesantă. „Nimeni nu a construit următoarea marcă care să reprezinte naturalul în aluatul de fursecuri,” i-a spus el. Și a realizat că acesta trebuia să fie scopul afacerii ei. Folosind 25.000 de dolari din economiile personale, spune ea, Castle a petrecut șapte luni încercând „să găsească o fabrică, să proiecteze ambalaje, să scaleze rețetele.” Până în ianuarie 2011, Sweet Loren's se vindea la Whole Foods. 'Îmi place conceptul tău, dar copilul meu nu poate avea nuci' Castle a petrecut câțiva ani pentru a perfecționa produsul său și a început treptat să vândă în mai multe locații Whole Foods și să angajeze personal. Pe măsură ce a început să se extindă în alte supermarketuri mari, cum ar fi Kroger și Publix, a primit e-mailuri de la clienți despre aluatul său de fursecuri. Castle cu fetele ei. Courtesy Loren Castle Aceștia spun: „Hei, îmi place conceptul tău, dar copilul meu nu poate avea nuci sau soțul meu nu poate avea gluten sau încercăm să fim mai pe bază de plante,” spune ea. A realizat că era o cerere suficientă pentru a încerca un aluat de fursecuri care să fie „fără gluten, fără lactate, fără nuci,” eliminând toate alergenii majori, spune ea. Când l-au lansat în aprilie 2017, „a devenit numărul 1 [al seu aluat de fursecuri] peste noapte.” În 2018, toate produsele companiei au fost schimbate pentru a fi vegane și fără alergeni. Sweet Loren's a ridicat prețul aluatului de fursecuri cu 1 dolar fiecare pentru a acoperi cheltuielile și „din acel moment, Sweet Loren's a devenit profitabil,” spune ea. 'Nu simt că vindem un alt produs sau biscuit' Anul acesta, Sweet Loren's este proiectat să genereze 120 de milioane de dolari în vânzări. Totuși, au existat provocări în creșterea afacerii. Începerea singură a fost greu. „Au fost multe nopți în care l-aș fi sunat pe cel mai bun prieten sau pe sora mea, plângând hysteric pentru că era greu,” spune Castle. Și găsirea furnizorului potrivit a fost complicată. Ea a încercat „cinci fabrici diferite de-a lungul anilor pentru a înțelege în cine putem avea încredere, cine poate livra întotdeauna la timp, cine are cea mai bună calitate, cine poate crește cu noi,” spune ea. Dar acum este încântată să ofere serviciul pe care i-a lipsit după ce a fost diagnosticată cu cancer. „Nu simt că vindem un alt produs sau fursec,” spune ea printre lacrimi. „Chiar simt că creăm un stil de viață pentru oameni care îi face să se simtă cel mai bine și îi face să se simtă ascultați în industria alimentară.” Vrei să îți îmbunătățești abilitățile AI și să devii mai productiv? Participă la noul curs online CNBC Cum să folosești AI pentru a avea mai mult succes la muncă.
Sursa