Ştiri

Logodna dintre Swift și Kelce inspiră promoții în restaurante

Logodna dintre Taylor Swift și Travis Kelce inspiră promoții în restaurante Logodna dintre Taylor Swift și Travis Kelce inspiră promoții în restaurante Logodna dintre Taylor Swift și Travis Kelce inspiră promoții în restaurante Pizzas în formă de inimă și oferte speciale de ceapă prăjită domină conversația Ron Ruggless, Editor Senior, Nation’s Restaurant News / Restaurant Hospitality 27 august 2025 2 Min Citire Portillo's a oferit ceapă prăjită la achiziție. Marile branduri de restaurante au reacționat rapid la anunțul logodnei dintre Travis Kelce și Taylor Swift de marți, cu legături promoționale variind de la pizza la ceapă prăjită. În timp ce anunțul pe Instagram de către cântăreața pop și jucătorul de fotbal de la Kansas City Chiefs a fost anticipat după doi ani de întâlnire, evenimentul a pus departamentele de promovare în mișcare accelerată. Un purtător de cuvânt al Meta, care deține Instagram, a declarat că platforma de socializare a căzut temporar pentru unii utilizatori, adăugând: "Se pare că Instagram a avut nevoie să proceseze această veste, la fel ca toată lumea." Restaurantele și-au intensificat promoțiile după dezvăluire. Krispy Kreme a oferit donuts gratuite marți între 17:00 și 19:00 „pentru clasă”, o referire la mențiunea lui Swift și Kelce că profesoara de engleză și profesorul de educație fizică se vor căsători. California Pizza Kitchen a declarat că se află în „era de celebrare” și a oferit clienților 13 zile de pizza în formă de inimă, o referire la numărul favorit al lui Swift. Începând de vineri, 29 august, timp de 13 zile, clienții CPK pot comanda „Pizza Poveste de dragoste”, cu aluat subțire în formă de inimă, disponibilă pentru servire și la pachet. Carl's Jr., lanțul de burgeri, a oferit ceapă prăjită la 1 dolar cu orice comandă de 5 dolari sau mai mult, în onoarea inelului de logodnă al lui Swift. Portillo's, compania din Chicago, a oferit membrilor săi Perks o ceapă prăjită mică gratuită la o achiziție de 1,13 dolari sau mai mult. „La Portillo's, știm că aparții de noi, iar această oportunitate aurie este povestea noastră de dragoste cu tine”, a declarat compania. „Nu lăsa această ofertă încântătoare să îți scape - este disponibilă timp de șapte zile și ne simțim foarte entuziasmați.” Papa Johns a sărbătorit ocazia oferind 13 dolari de aluat de pizza Papa gratuit (suficient pentru a obține o pizza gratuită) miercuri pentru membrii existenți ai Papa Rewards numiți Taylor sau Travis. Alte branduri au ales să facă postări pe rețelele sociale, cum ar fi Starbucks și Pizza Hut. Panera Bread a postat o fotografie cu o pâine cu textul "Ea a spus drojdie!" Auntie Anne's a proclamat „Te-aș căsători cu inele din prețzel” pe Instagram. Buffalo Wild Wings a spus simplu: "Vom face catering pentru nuntă." Contactați-l pe Ron Ruggless la [email protected] Urmăriți-l pe Twitter: @RonRuggless Citiți mai mult despre: Carl's Jr. Papa Johns Despre Autor Ron Ruggless Editor Senior, Nation’s Restaurant News / Restaurant Hospitality Ron Ruggless servește ca editor senior pentru Nation’s Restaurant News (NRN.com) și Restaurant Hospitality (Restaurant-Hospitality.com) în format online și printat. S-a alăturat NRN în 1992 după ce a lucrat timp de 10 ani în diverse roluri la Dallas Times Herald, inclusiv critic de restaurante, editor de afaceri asistent, editor de alimente și editor de stil de viață. De asemenea, a editat mai multe ediții ale Ghidului de Dining Zagat pentru Dallas-Fort Worth, iar articolele și fotografiile sale au apărut în Food & Wine, Food Network și Self. Domeniile de expertiză ale lui Ron Ruggless includ fuziuni, achiziții, operațiuni în servicii de alimentație, lanț de aprovizionare, cercetare și dezvoltare și marketing. Ron Ruggless este un moderator și panelist frecvent la evenimente din industrie de la conferința Multi-Unit Foodservice Operators (MUFSO) până la RestaurantSpaces, Council of Hospitality and Restaurant Trainers, National Restaurant Association’s Marketing Executives Group, asociațiile locale de restaurante și Horeca Professional Expo în Madrid, Spania. Experiența lui Ron Ruggless: Editor Regional și Senior, Nation’s Restaurant News și Restaurant Hospitality (1992 până în prezent) Editor de Funcții – Dallas Times Herald (1989-1991) Critic de restaurante și Editor de alimente – Dallas Times Herald (1987-1988) Roluri editoriale – Dallas Times Herald (1982-1987) Roluri editoriale – Charlotte (N.C.) Observer (1980-1982) Roluri editoriale – Omaha (Neb.) World-Herald (1978-1980) Email: [email protected] Rețele sociale: Twitter: @RonRuggless LinkedIn: www.linkedin.com/in/ronruggless Instagram: @RonRuggless TikTok: @RonRuggless Vedeți mai multe de la Ron Ruggless Abonați-vă la buletinul informativ al Nation’s Restaurant News Obțineți cele mai recente știri de breaking în industrie, analize, cercetări, rețete, tendințe de consum, cele mai recente produse și multe altele. Abonați-vă acum! De asemenea, s-ar putea să vă placă Insights Content Spotlight New FS/TEC Technology Guide helps restaurants navigate complex tech landscape The FS/TEC Restaurant Technology Guide is a free digital resource for operators.

Sursa