Ştiri

Cum a decolat Pink Palm Puff pe YouTube și TikTok cu hanorace de 89 de dolari

Hanoracele de 89 de dolari de la Pink Palm Puff sunt noul simbol de statut pentru adolescenți. Lauren Brown a fost rugată de fiica ei să îi cumpere un hanorac de 89 de dolari. "Am crezut că prețul este puțin cam mare, așa că i-am spus, poate ca cadou de ziua ei," a declarat Brown pentru Business Insider. În acea toamnă, de ziua ei de 8 ani, Ada a primit hanoracul visurilor ei. Hanoracul nu era un hanorac obișnuit, cel puțin nu în ochii Generației Alpha. Era un Pink Palm Puff — o nouă obsesie pentru fetele adolescentă. "Am văzut pentru prima dată Pink Palm Puff pe YouTube și am crezut că vor fi foarte confortabile, și mi-au plăcut desenele și culorile," a spus Ada Brown, în vârstă de 8 ani. Lily Balaisis a fondat Pink Palm Puff în 2023, când avea doar 15 ani. Cu un simț bun al peisajului modei pentru adolescenți și câteva abilități de marketing social, a ajutat ca brandul să devină cunoscut pe YouTube și TikTok. "Cred că există multe componente pentru un hanorac bun," a declarat Balaisis pentru Business Insider. Confortul este esențial. Designul este, de asemenea, important. Brandul vinde în prezent hanorace în nuanțe pastelate și pantaloni asortați. O linie de pijamale scurte de plajă, costând 89 de dolari pe set, a fost adăugată în februarie și s-a vândut imediat. Contul oficial TikTok al brandului a acumulat peste 545,000 de urmăritori și 9,8 milioane „like-uri” și contul său YouTube are 565,000 de abonați. Îmbrăcămintea s-a vândut frecvent în ultimul an. Un semn care arată relevanța culturală în creștere a Pink Palm Puff este apariția contrafacerilor. Hanoracele care seamănă cu brandul au fost întâlnite sub nume precum „pink pom puff” vândute cu mai puțin de 10 dolari. Lily a spus că tatăl ei este mândru de succesul fiicei sale. Hanoracele sunt livrate clienților în cutii imprimate colorat, ca și cum ar fi genți de lux. Lily Balaisis a obținut cunoștințe despre marketingul social când a lansat primul său produs — o compoziție de slime când avea 11 ani. Ideea de a începe o linie de modă centrată pe hanorace părea o mișcare naturală. Prețul de 89 de dolari pentru hanorace a făcut ca acestea să fie oarecum deranjante pentru părinții millennials și Gen X. Prețul reflectă costul broderiei desenelor. Hanoracele sunt livrate clienților în cutii imprimate colorat. Când a lansat brandul, Balaisis a cultivat o comunitate de influenceri tineri care au primit hanorace gratuite. Hanoracele au un motif de plajă — cel mai popular are fraza „totul vine în valuri.” Deși trăiește în Canada, este inspirată de estetică costieră și îi place să viziteze Florida. Eduard Lewis, un analist de tendințe pentru tineri observă că hanoracele Pink Palm Puff au fost un articol popular. O grupare Facebook dedicată brandului este plină de mame și bunici ale fetelor tinere dornice de un hanorac. Ce urmează pentru Pink Palm Puff? Lily Balaisis spune că plănuiește să adauge mai multe culori de hanorace și o linie de costume de baie și consideră că ar putea deschide magazine. Să conduci o afacere la 17 ani nu este ușor. Balaisis a declarat că a trecut recent la școala online pentru a se adapta programului său de călătorie și că plănuiește să meargă la facultate. "Aș spune că cel mai provocator aspect ar fi gestionarea timpului," a spus Balaisis. Lucrurile care îi plac cel mai mult lui Balaisis la conducerea Pink Palm Puff sunt călătoriile pentru brand și interacțiunea cu o comunitate de fani. În viitorul apropiat, Pink Palm Puff adaugă mai multe culori de hanorace.

Sursa