Ştiri

Cum Sofa Club rescrie regulile mobilierului

Brandul de canapele digital-first în expansiune rapidă, Sofa Club, afirmă că își "rescrie regulile marketingului de mobilă, o derulare la un moment dat" prin videoclipuri scurte, perspective de expert și un accent pe "oameni reali și cultură".
"În timp ce comercianții cu amănuntul tradiționali se agață de cataloage și campanii sezoniere lente, Sofa Club adoptă o abordare îndrăzneață, bazată pe cultură, folosind TikTok, parteneriate cu influenceri, conținut din culise și PR digital pentru a deveni un nume proeminent într-o industrie aglomerată," raportează brandul.
Adevărat, Sofa Club pare să fi îmbrățișat pe deplin 'TikTokificarea' marketingului în încercarea de a transforma povestirea mărcii în conținut ușor de digerat, care distrează și construiește încredere.
"De la sfaturi de stilizare și desfăcuți de canapele până la interviuri cu echipa și priviri din culise ale vieții HQ, strategia Sofa Club nu se referă doar la vânzarea produselor – este despre umanizarea brandului și crearea de puncte de contact semnificative cu publicul său," continuă compania.
Directorul de brand, Olivia Smith, comentează: “Nu ne-am văzut niciodată ca fiind doar o companie de mobilă.
Suntem un brand de conținut, un brand de cultură, iar rețelele sociale ne oferă instrumentele pentru a ne spune povestea într-un mod relevant, real și extrem de captivant.”
Sponsorizarea recentă a unui nou podcast al influencerei Perrie Sian este doar un exemplu de cum Sofa Club investește în parteneriate care se aliniază cu publicul său.
Și acest lucru este susținut și din spatele scenei, de la videoclipuri ale zilelor din viața personalului, la tendințele TikTok cu angajați și clienți reali, până la punerea în evidență a personalităților din echipele de design și servicii pentru clienți de la Sofa Club.
“Oamenii cumpără de la oameni, acesta este mentalitatea pe care o trăim,” spune Olivia.
“Mobilierul este o achiziție emoțională.
Este despre confort, stil și stil de viață, și facem ca acesta să prindă viață arătând fețele și poveștile din spatele brandului.
TikTok și Instagram au fost instrumentale în ajutarea noastră de a construi acea conexiune.”
Rezultatele vorbesc de la sine, spune Sofa Club: "Angajare înaltă, momente virale de produse și un public loial și conștient de stil care vede Sofa Club mai mult decât un comerciant de mobilă."
Olivia continuă: “Nu ne este frică să încercăm formate noi sau să ne arătăm personalitatea.
Asta ne diferențiază de atâtea branduri de mobilă blocate în trecut.
Viitorul marketingului este rapid, vizual și interactiv, și suntem aici pentru asta.”
Brandul a obținut recent verificarea cu bifa albastră pe Instagram, cimentându-și locul ca o voce de încredere în spațiul digital al interiorului.
Pentru echipa Sofa Club, momentul a fost profund semnificativ - în special în onoarea lui Louis Rose, CEO și co-fondator al companiei, care a decedat recent.
“Louis a construit acest brand pe energie, inovație și inimă,” spune Olivia.
“El a crezut în puterea rețelelor sociale înainte ca aceasta să fie la modă și ar fi fost atât de mândru să ne vadă atingând acest milestone.
Bifa albastră nu este doar un simbol al autenticitații, ci este un tribut adus moștenirii sale și tot ce ne-a ajutat să construim.”

Sursa