Sărăcire sporadică acționează în conținut Acasă Știri Războiul Israel-Gaza Războiul din Ucraina SUA și Canada Marea Britanie Marea Britanie Politica Anglia Irlanda de Nord Politica Irlandei de Nord Scoția Politica Scoției Țara Galilor Politica Țării Galilor Africa Asia China India Australia Europa America Latină Orientul Mijlociu În imagini BBC În profunzime BBC Verificați Sport Afaceri Lounge Executiv Tehnologia Afacerilor Viitorul Afacerilor Inovație Vizionați Documentare Tehnologie Știință și Sănătate Inteligența Artificială AI vs Mintea Cultura Vizionați Documentare Film și TV Muzică Artă și Design Stil Cărți Știri de divertisment Arte Vizionați Documentare Arte în mișcare Călătorii Vizionați Documentare Destinații Africa Antarctica Asia Australia și Pacific Caraibe & Bermuda America Centrală Europa Orientul Mijlociu America de Nord America de Sud Masa lumii Cultura și experiențe Aventuri Specialist La capetele pământului Pământ Vizionați Documentare Minuni naturale Vreme și știință Soluții climatice Afaceri durabile Viață ecologică Podcast audio Categorii Radio Audio Întrebări frecvente Video Vizionați Documentare BBC Maestro Live Știri live Sport live Documentare Acasă Știri Sport Afaceri Inovație Cultură Arte Călătorii Pământ Audio Video Documentare live Vreme Buletine de știri Vizionați live 4 noiembrie 2024 Împărtășiți Salvați Bobbi Hadgraft BBC Radio 4, Tu și ai tăi Împărtășiți Salvați Ian Butt a cofondat Potts' și a îmbrățișat o strategie de marketing denumită „ambalare de haos” Un producător de alimente spune că punerea sosului de carne în conserve de bere i-a ajutat să se extindă de la o bucătărie la rafturile supermarketurilor. Potts', care funcționează în Swindon, Wiltshire, din 2007, a adoptat o strategie de ambalare a stocurilor și sosurilor sale în conserve de tip bere în 2019. Ian Butt, unul dintre fondatorii Potts', a declarat pentru programul Tu și ai tăi de la BBC Radio 4 că creșterea s-a îmbunătățit semnificativ de când au introdus ambalajul nou - un fenomen acum denumit „ambalare de haos”. „Întotdeauna ne-am dorit să ne creștem reciclabilitatea și, în mod tradițional, produsele ca ale noastre sunt vândute în pungi de plastic sau borcane de sticlă”, a spus el. „Supermarketurile sunt încântate. Cumpărătorii noștri doresc să ajute la promovarea sustenabilității, așa că a fost o oportunitate bună pentru noi de a contesta formatul actual.” Sosurile și sosurile de gătit ale Potts' sunt acum disponibile în toate supermarketurile importante. Vând aproximativ 2,5 milioane de conserve de sos de carne anual, cu produse conserve în total reprezentând aproximativ jumătate din afacerea lor. Domnul Butt a spus că Potts' a fost inspirat de creativitatea din piața berii artizanale. „A existat o creștere uriașă a conservelor de bere artizanale interesante. Acest produs a fost întotdeauna stocat în sticle maronii cu etichete”, a spus el. „Ne-am gândit că, deoarece fabricăm produse lichide, trebuie să existe o modalitate de a face această metodă de ambalare să funcționeze.” Ideea nu a venit fără obstacole. Domnul Butt a spus că au descoperit rapid probleme cu ambalarea produselor alimentare lichide mai groase în conserve. „A trebuit să dezvoltăm o metodă personalizată pentru a distribui stocurile și sosurile noastre în conserve”, a spus el. „Procesul este o premieră mondială, până la cât știm.” Strategia de a pune un produs în ambalaj pe care consumatorii nu l-ar aștepta a fost etichetată „ambalare de haos”. Termenul a fost inventat de consultantul de marketing din California Michael Miraflor pe X la începutul acestui an, care a spus că tehnica s-a extins pe o gamă de industrii. „Noi branduri perturbă categoriile lor prin utilizarea ambalajului neașteptat”, a declarat domnul Miraflor pentru BBC. „Brandurile șirete și fondatorii lor au găsit modalități de a profita de ambalajul interesant și plăcut, sau uneori confuz și haotic, care poate câștiga media gratuită în industrie. „Asta este, practic, impresii pe rețelele sociale. „Oferă consumatorilor ceva despre ce să vorbească și să împărtășească la un cost relativ redus.” Here We Flo Tara Chandra și Susan Allen vând tampoane organice în tuburi de înghetată. Here We Flo, cu sediul în Londra, folosește, de asemenea, această strategie. Vând tampoanele lor organice în tuburi biodegradabile de înghețată. Cofondatoarea Tara Chandra a declarat pentru BBC Radio 4 Tu și ai tăi că ambalajul lor poate provoca mai mult haos decât se intenționa, deoarece uneori, oamenii pun accidental produsul la congelator. „Eu, personal, simt foarte mult poftă de înghețată când sunt la menstruație și știu că mulți oameni au aceeași senzație”, a spus doamna Chandra. În întreaga lume, alte branduri vând de asemenea produsele lor în „ambalare de haos”. Moschino vinde un parfum într-o sticlă care imită un produs de curățare, iar o companie americană vinde protecție solară într-o sticlă care arată ca o conservă de frișcă. Fondatorii companiei elvețiene de cafea - No Normal Coffee - au decis să-și vândă cafeaua într-un tub, după ce și-au dat seama că exista o lacună pe piață. Pe site-ul lor, cei doi prieteni s-au descris ca fiind exploratori entuziaști și au spus că au venit cu ideea când au început să simtă pofta de băutură în timp ce făceau drumeții în munți. Au descoperit că alternativele tipice instantanee lipsesc de aromă, în timp ce altele s-au dovedit prea voluminoase pentru a fi purtate. Potts’ Partnership „Ambalarea de haos” se referă la produsele ambalate într-un mod neașteptat Pentru Potts', întrebat dacă ambalajul a provocat confuzie printre cumpărători, domnul Butt a spus că orice confuzie funcționează adesea în favoarea lor, făcând produsele ambalate în haos să iasă în evidență față de altele. „Când cumpărătorii se uită la el, adesea fac o dublă modificare și se întreabă dacă este bere sau o băutură”, a spus el. „Suntem foarte norocoși, deoarece am avut câteva postări virale despre sosul de carne. „Avem acest ambalaj de premieră mondială, care ajută să genereze mult interes fără a fi nevoit să utilizăm același buget ca băieții mari.” Domnul Butt a spus că Potts' intenționează acum să-și extindă afacerea din Swindon extinzându-se pe piețele externe. „Discutăm cu mari comercianți cu amănuntul din Europa, SUA și Australia. Există un mare accent pe asta acum.
Sursa