Ştiri

Nu putea găsi un vitamin prenatal curat - acum marca ei face 250 de milioane de dolari pe an

În 2015, Katerina Markov Schneider era nou însărcinată și căuta vitaminul prenatal potrivit. Existau multe opțiuni disponibile pe piață, dar niciuna care să corespundă standardelor ei. A constatat că majoritatea aveau niveluri ridicate de metale grele și prea multe ingrediente artificiale. Schneider a decis să își asume lucrurile. "Știam că toți merităm mai bine, inclusiv eu," spune ea. "Și această pasiune de a stabili un nou standard în această industrie a suplimentelor a preluat controlul." Schneider a renunțat la slujba ei ca partener de risc la Atom Factory, o companie de divertisment, pentru a începe Ritual. În mai puțin de 10 ani, brandul de suplimente s-a extins mult dincolo de vitaminele prenatale și a vândut peste 25 de milioane de sticle de suplimente pentru sănătate zilnică, somn mai bun, reducerea stresului și multe altele. În 2024, Ritual a generat mai mult de 250 de milioane de dolari în venituri brute. Dar fondatoarea și CEO-ul în vârstă de 39 de ani spune că construirea unei afaceri centrate pe sănătatea femeilor nu a fost ușor: "[A fost] atât de subfinanțată și insuficient studiată." Iată cum a reușit Schneider să facă față numeroaselor "nu-uri" pe care le-a primit de la investitori la început, să rămână dedicată schimbării industriei suplimentelor și să construiască o afacere de succes. Părinții lui Schneider au imigrat în Statele Unite din Ucraina când ea avea aproximativ patru ani. Ea spune că au avut întotdeauna o abordare holistică asupra sănătății și bunăstării. "Părinții mei erau sceptici desăvârșiți," spune ea. "Așa că, orice citeau sau orice era în fața noastră, exista un scepticism desăvârșit." În 2004, când Schneider studia la Universitatea Brown, mama ei a fost diagnosticată cu cancer mamar. "A fost un moment atât de întunecat în viața mea," spune ea. La acea vreme, mama lui Schneider a renunțat la tratamentele convenționale, precum chimioterapia și radiațiile, și a căutat îngrijiri de la un naturopat care i-a dat suplimente holistice și i-a sugerat să urmeze o dietă bazată pe grupul ei de sânge. Acum, la peste 20 de ani de la diagnosticare, mama lui Schneider este bine, dar își monitorizează condiția cu un medic. Schneider spune că a fost întotdeauna influențată de abordarea părinților ei asupra bunăstării, dar a fost un nou capitol din viața ei care a ajutat la determinarea propriei sale. "Aș spune că lucrul care a avut cel mai profund impact asupra modului în care am gândit despre sănătate și bunăstare a fost să fiu însărcinată," spune ea. "Nu am luat niciodată un multivitamin înainte. Și aici eram însărcinată și trebuia să iau vitamine prenatale. Și nu era nimic acolo care să îndeplinească standardele mele." Katerina Schneider dorea un prenatal care să îi poată oferi nutrienții de care avea nevoie fără metale grele și coloranți artificiali. Medicii recomandă de obicei ca femeile însărcinate să ia vitamine prenatale pentru a-și crește aportul de acid folic, fier și calciu, care sunt esențiale pentru creșterea și dezvoltarea fetală. Schneider credea că suplimentele pe care le-a găsit pe piață nu aveau suficienți nutrienți esențiali de care avea nevoie ca mamă expectantă. În loc de un prenatal standard, Schneider a adăugat magneziu, vitamina D, omega-3 și folat metilat la regimul ei zilnic. Dar nu putea scăpa de ideea că trebuie să existe o modalitate pentru ea și alte mame însărcinate de a obține nutrienții de care au nevoie fără toate celelalte junk. "Am simțit ceva atât de profund în interiorul meu. De ce trebuie să îmi adun toate acestea? De ce trebuie să fac cercetări? De ce nu pot face acest lucru disponibil pentru alte femei? Și a devenit un fel de strigăt de luptă în interiorul meu," spune ea. "Am fost hotărâtă să încep compania." Aceste provocări aproape că au făcut-o să renunțe la începerea afacerii, dar soțul lui Schneider a încurajat-o să rămână în continuare. Odată ce a fost decisă să creeze Ritual, primul pas a fost "investiția reală în știință," spune ea. Pentru a arăta consumatorilor că vitaminele ei erau diferite de toate celelalte, Schneider a dorit să aibă oameni de știință în interior pentru a conduce studii clinice asupra eficacității și siguranței produsului ei. Dar finanțarea viziunii ei ar fi fost costisitoare, așa că Schneider a început să abordeze investitori în Los Angeles. "Multe dintre comentariile pe care le-am primit erau că sănătatea femeilor este o nișă, sarcina este o nișă, postpartum este o nișă, fertilitatea este o nișă, menopauza este o nișă," spune ea. A reușit în cele din urmă să obțină investitori, inclusiv fostul ei șef de la Atom Factory, Troy Carter, care a investit 1,3 milioane de dolari. Schneider a renunțat la slujba sa pentru a se concentra pe afacere cu normă întreagă. La opt luni de sarcină, Schneider a mers la o convenție de nutraceutice unde un producător a expus un vitamin într-o capsulă transparentă. Posibilitatea de a vedea exact ce era în interiorul pastilei a inspirat-o să ia aceeași abordare la Ritual. "Am fost ca, 'Wow, acesta este ceea ce trebuie să fie,'" spune ea. "Viitorul sănătății este clar." Până în iulie 2016, la câteva luni după ce a născut-o pe fiica ei, Schneider a reușit să strângă 3,5 milioane de dolari în finanțare. Și asta i-a oferit șansa să-și construiască echipa de oameni de știință. A angajat un ofițer științific șef și a creat o echipă de 20 de oameni de știință și experți în domenii precum fiziologia și nutriția, care au decis că ar fi mai bine pentru brand să înceapă cu un multivitamin. "Când ne-am uitat la industria suplimentelor, am văzut că conținea multe ingrediente pe care oamenii deja le obțineau din dietele lor," spune Schneider. "Dar le lipseau anumite ingrediente de care aveau nevoie." Vitaminele și suplimentele nu sunt reglementate strict de Administrația pentru Alimente și Medicamente din SUA. "Practic, oricine poate ieși acolo și începe să vândă un supliment vitaminic și să facă o afirmație pe eticheta sa," spune Jen Scheinman, un dietetician autorizat cu peste 30 de ani de experiență în domeniul nutriției și bunăstării. Schneider a făcut ca trasabilitatea produsului Ritual să devină parte integrală a misiunii companiei. Echipa Ritual a decis să nu listeze doar fiecare ingredient din multivitamină pe site-ul lor, ci și de unde provine fiecare. De asemenea, oricine poate accesa studiul clinic care a testat multivitamina Ritual pe site-ul lor. "La Ritual, trasabilitatea este într-adevăr dovada. Este luarea transparenței la următorul nivel," spune Schneider. "Avem un angajament de a avea studii clinice pe fiecare dintre produsele noastre până în 2030, arătând cu adevărat oamenilor dovada din spatele științei noastre." Experții ca Scheinman salută abordarea Ritual. "Sourcing-ul suplimentelor pentru mine ca dietetician devine îngrijorător, pentru că vreau să mă asigur că suplimentele mele vor fi pure, curate de metale grele și vor conține cu adevărat ingredientul eficace acolo," adaugă Scheinman. "Ritual face două lucruri. Numărul unu este că declară de unde își obțin ingredientele, așa că putem avea încredere că sunt curate și au eficacitate corectă. Iar cealaltă este că fac teste de terță parte, ceea ce este confirmarea lor că au obținut acest ingredient de la un furnizor de înaltă calitate. [Este] punerea pe aprobarea lor și acesta este un lucru care este destul de unic de văzut în industria suplimentelor.” Ritual a lansat multivitamina pentru femei cu vârsta de 18 ani și peste în 2016, iar pentru primii șase ani, produsul a fost disponibil doar direct consumatorului ca un serviciu de abonament la 30 de dolari pe lună. "Am vrut să fac lucrurile simple pentru că am simțit că industria era atât de copleșitoare în ceea ce privește alegerile," spune ea. Transparența și acel model DTC au ajutat-o pe Schneider să câștige încrederea consumatorilor. "Timp de doi ani, am avut doar un multivitamin pentru femei de 18 ani și peste," spune ea. "Și ceea ce este uimitor este că în acea perioadă, făceam ceva atât de diferit în industrie încât oamenii au început să spună, 'Hei, când veți lansa o vitamină prenatală?'" În 2018, Ritual a lansat vitamina prenatală care a început totul pentru Schneider. Și curând, brandul a adăugat suplimente postnatale și postpartum. De la lansarea Ritual, compania s-a extins dincolo de demografia sa țintă originală. Ritual vinde acum multivitamine pentru femei cu vârsta de peste 50 de ani, fete adolescente, băieți adolescenți și bărbați. De asemenea, vând suplimente pentru somn, stres și sănătatea intestinului. În 2022, Ritual a lansat produsul său în magazinele Whole Foods, iar doi ani mai târziu, s-a extins la Amazon, Wegmans și Target. În magazine, vitaminele sunt de obicei vândute la prețuri între 37 și 43 de dolari. Pentru a încuraja alte branduri din industrie să adopte aceeași transparență pe care au construit-o pe propriul brand, în 2023, Ritual a scris o scrisoare Congresului pentru a solicita o reglementare mai bună a metalelor grele în suplimente și pentru a solicita companiilor de vitamine și suplimente să efectueze și să împărtășească studii clinice care să susțină afirmațiile lor cu privire la produsele pe care le oferă. "Am trei fetițe mici care cresc într-o lume în care sănătatea femeilor este subfinanțată, insuficient studiată și are o lipsă profundă de investiții și îngrijire," spune Schneider. "Se simte foarte interesant să construiești un brand care este în avangarda acestui lucru."

Sursa