Ştiri

De ce operatorii de restaurante ar trebui să considere devenind creatori de conținut

Conținutul social este important pentru proprietarii de afaceri.
Cei care au urmărit această serie de influenceri probabil că știu deja că creatorii de conținut de pe rețelele sociale devin din ce în ce mai vitali pentru popularitatea și longevitatea restaurantelor.
Dar ce se întâmplă atunci când aceste două lumi se ciocnesc?
Întâlnește grupul în creștere de operator-influenceri: creatorii de conținut de pe rețelele sociale care dețin și restaurante.
Firma de relații publice Belle Communication a construit Brilli, un instrument de date despre influenceri care evaluează influenceri cu privire la tendințele pe care ei și urmăritorii lor le observă sau doresc să le vadă de la restaurante și operatori alimentari.
În această lună, Belle Communication a intervievat patru operator-influenceri despre parcursurile lor profesionale duale, cum și-au construit audiența și impactul popularității pe Internet asupra afacerilor lor de restaurant.
„Oaspeții vin la restaurante și spun: ‘Te-am văzut pe Instagram’”, a spus Kate Finley, fondator și CEO al Belle Communication.
„Se întâmplă din ce în ce mai des.
Fie că este vorba despre conținutul propriu al unui operator sau despre un foodie local care își împărtășește experiența, oamenii aleg unde să mănânce pe baza a ceea ce văd online.
A avea o prezență pe rețelele sociale nu mai este o opțiune în marketingul restaurantelor; este o necesitate pentru vizibilitate și trafic.”
Nu există un parcurs universal pentru a deveni un influencer-deținător.
Printre creatorii de conținut intervievați, a fost o împărțire egală între cei care și-au început carierele ca și creatori de conținut înainte de a deschide restaurante și cei care și-au stabilit întâi restaurantele înainte de a-și dezvolta prezența pe rețelele sociale.
„Am fost cu siguranță un bucătar mai întâi: am mers la școala de gătit la vârsta de 13 ani, când nu exista rețele sociale sau internet”, a spus Romain Avril (@chefromainavril).
„Când rețelele sociale erau doar fotografii, simt că toată lumea avea această percepție a mea ca un bucătar francez cu un background Michelin care era serios și arogant, ceea ce nu eram deloc.
Așa că, când a fost introdus videoclipul, m-am gândit ‘cum pot crea un conținut care are o anumită notă de umor care este încă asociată cu mâncarea și unde îmi pot arăta personalitatea?’
Și așa am început să creez serii mai vesele ca „Trash It”.
Între timp, Lin Smith Jerome (@lin_smith_jerome) a început ca creator de conținut înainte de a deschide primul său restaurant, Café Lola, în Las Vegas.
Ea a spus că a deschis restaurantul cu „o mentalitate de conținut” și a vrut să creeze experiențe fotogenice pentru oaspeți.
Pentru Jerome, crearea de conținut este înrădăcinată în programul său de lucru ca operator, iar ambele sunt aspecte la fel de importante ale afacerii sale.
„Consider crearea de conținut ca orice altă parte a afacerii—își găsește loc în calendarul meu, la fel ca o inspecție de construcție sau o întâlnire cu investitorii”, a spus Jerome.
„De asemenea, filmez și reutilizez ori de câte ori pot.
Filmez conținut de lifestyle în timpul unei vizite la fața locului sau transform o instalare de design într-un videoclip din culise.”
Fiecare creator de conținut intervievat a spus că prezența lor online are un efect offline asupra afacerii lor brick-and-mortar—de la oamenii care îi recunosc de pe Instagram, la oaspeți care vin în restaurantele lor pentru că sunt fani ai conținutului lor.
„Este puțin greu de măsurat, dar aș spune că a adus cu siguranță mai mulți oameni”, a spus Ben Diaz (@chefbendiaz), proprietarul Tacos el Chapin și CBD Cuisine.
Constant primesc o serie de oaspeți care spun: ‘Am venit pentru că te-am văzut pe Instagram/YouTube.’
Este puțin ciudat, ca și cum, e real?”
Anthony John Scardino (@professorpizza) a decis să investească mai mult în crearea de conținut după ce a văzut cum succesul său online a amplificat afacerea pentru pizzeriile sale din Chicago, West Town și Old Town.
Crearea de conținut este o responsabilitate, ceea ce înseamnă să investești în echipamentele potrivite și să înțelegi algoritmii.
„Îmi era frică să-mi sprijin telefonul pe ceva în timp ce încercam să găsesc unghiul perfect pentru a mă filma făcând o pizza, pentru că părea mai mult o producție,” a spus Scardino.
„Apoi, când am cumpărat un trepied de bază, procesul a devenit mai accesibil.
... Consistența este cheia.
Cu cât poți crea mai multe videoclipuri pentru a sprijini algoritmul actual, cu atât mai bine.
Când am început, ob costum să transmit live la aceeași oră în fiecare zi pentru aceeași perioadă de timp.
Consistența înseamnă, de asemenea, folosirea aceleași fundal sau setare.
Asta ajută la construirea familiarității și la o comunitate organică în timp.”
Creatorii de conținut care sunt și proprietari de afaceri au oportunitatea unică de a dezvolta o audiență B2B care nu este doar o audiență generală de consumatori.
Cei mai mulți dintre influencerii intervievați au spus că audiențele lor sunt un amestec de bucătari, gătitori de acasă, proprietari de restaurante și oameni obișnuiți care iubesc să urmeze conținutul alimentar pe rețelele sociale.
„Publicul meu a fost predominant format din bărbați bucătari la început, dar evoluează mereu, în funcție de ceea ce devine popular dintre videourile mele,” a spus Avril.
„Ca bărbat francez, am mai puțin de 1% dintre urmăritorii din Franța.
Majoritatea urmăritorilor mei sunt în America, așa că trebuie să mă gândesc ce îi va atrage pe americani.
Unii sunt acolo pentru mâncare iar alții pentru umor.
Unii sunt bucătari și alții gătitoare de acasă.”
Unul dintre cele mai importante aspecte ale tranziției către crearea de conținut este de a împărtăși povestea ta în mod autentic.
Jerome a spus că împărtășirea povestii sale online a tradus în oportunități și colaborări în viața reală la care nu ar fi avut acces altfel.
„De fiecare dată când postăm o nouă construcție sau un eveniment de lansare, observăm o creștere a interacțiunilor și a presei, așa că ROI-ul este atât măsurabil, cât și pe termen lung,” a spus ea.

Sursa