Caliber își reimaginează modul în care poveștile sunt create, împărtășite și valorizate prin întâlnirea audienței în termenii lor, în tonul lor și la timpul lor.
Folosind perspective din propriul succes pe rețelele sociale, Caliber simplifică socialul pentru a avansa brandurile - creând lucruri care funcționează.
Specialiștii în marketing iubesc să „surprindă și să încânte”. La fel și consumatorii.
Oamenii cumpără tot mai multe articole fără să știe exact ce produs sau ce variație a unui produs vor obține.
Anul acesta, fenomenul cutiilor oarbe sau cutiilor misterioase, care a avut originea în piețele asiatice, a devenit foarte popular printre consumatorii din SUA, în contextul creșterii popularității păpușilor Labubu de breloc și figurinele Sonny Angel.
Pop Mart, marca din spatele Labubus și a altor mărci de cutii oarbe, a realizat 13.88 miliarde yuani (1.93 miliarde dolari) doar în prima jumătate a acestui an.
MGA Entertainment vinde articole din cutii oarbe, cum ar fi păpușile LOL Surprise, care au fost lansate pentru prima dată în 2016, iar CMO Josh Hackbarth a spus că compania observă o „explozie” actuală în cerere, pe care o atribuie în parte nostalgiei și creșterii consumatorului „kidult”.
„Mulți dintre copiii care au crescut cu produsele noastre și poate cu unele similare de unboxing surpriză, acum au bani de adulți”, ne-a spus Hackbarth.
Nu sunt doar brandurile de jucării care se alătură trendului.
Andy Rebhun, directorul de marketing și experiență al lanțului de restaurante Cava, ne-a spus că marca a decis să ofere plușuri în stil cutie oarbă cu achiziționarea mesei sale Hot Harissa la începutul acestei luni, după ce a observat fervoarea rețelelor sociale pentru produsele Pop Mart.
„Echipa a decis să se angajeze și să facă o miză”, a spus Rebhun.
„Și, cu siguranță, a fost o miză foarte bună pentru acest moment în cultură.”
Pentru branduri de toate tipurile, cutiile oarbe pot încuraja achiziții repetate, în timp ce prezintă o oportunitate de marketing pentru a ajunge la clienți de diferite vârste și bugete.
În plus, emoția în jurul desfacerii articolelor misterioase este prielnică pentru socializare, oferind brandurilor o șansă de a deveni virale și de a genera o conștientizare suplimentară a brandului online.
Cost mic, recompensă mare?
Dacă există un lucru care unește oameni de toate vârstele, acesta este dragostea de a deschide cadouri.
„Consumatorii își doresc cu adevărat elementul de surpriză și necunoscut”, a spus Rebhun.
„Este ca atunci când te gândești la perioada sărbătorilor când oamenii desfășoară un cadou, care de obicei evocă o stare de excitare și bucurie.”
Deși demografia principală a LOL Surprise sunt copiii, Hackbarth a spus că marca a văzut un interes mai mare din partea adulților, în special în rândul publicului de colecționari, pe măsură ce a lansat linii cu IP-uri nostalgice, cum ar fi Puterea pufoasă și Ursulețul Ångelic.
Cutiile oarbe pot oferi și o oportunitate pentru brandurile cu prețuri mai mari de a ajunge la clienții cu bugete mai mici.
Brandul de articole sportive Set Active, brandul de streetwear Madhappy și brandul de vase de gătit Le Creuset se numără printre comercianții cu amănuntul care au folosit cutii misterioase pentru a ajuta la decontarea stocurilor la prețuri mai mici, iar brandurile de lichidare de lux precum Heat și Scarce vând cutii misterioase pline cu articole de modă de lux ne sezoniere la un preț redus.
[Este] o modalitate foarte subtilă și ușoară de a scoate produsele pe piață”, ne-a spus Noah Eisemann, directorul global de marketing social și influencer la VML.
Pe măsură ce inflația și tarifele cresc prețurile multor produse de zi cu zi, unii consumatori pot considera cutiile oarbe ca mini-luxuri sau tratamente accesibile, a spus Eisemann.
De exemplu, vânzarea Le Creuset Factory to Table le oferă consumatorilor șansa de a cumpăra o cutie misterioasă care costă 50 de dolari și promite produse în valoare de până la 350 de dolari.
Păpușile LOL Surprise încurajează achiziții repetate printr-o strategie de colectare, care uneori implică jucării interconectate pentru a sparge un cod sau a debloca o anumită putere odată ce un set este complet.
Cu toate acestea, există și beneficii pentru brandurile care se concentrează pe mentalitatea de penurie pentru a stârni interesul pentru produs.
Pentru activarea sa, Cava a stabilit o limită de un pluș pe client în întreaga SUA, a spus Rebhun - deși a auzit că unii oameni au mers înapoi pentru o a doua porție.
„Apreciem acea emoție”, a spus el.
Arată și spune
Fie că este vorba despre desfăcerea unei păpuși Labubu sau a unei cutii misterioase Le Creuset, interesul larg și intrigarea emoțională a unei cutii oarbe este prielnic pentru conținut generat de utilizatori.
Conținutul de desfăcere a cutiilor a prosperat pe YouTube de-a lungul timpului, cu episoade de 10-15 minute care arată fiecare detaliu al fiecărui articol, dar în ultimii câțiva ani, Hackbarth a observat o explozie de videoclipuri scurte și mai rapide conduse de creatori pe platforme precum TikTok și YouTube Shorts.
Tagul #BlindBox de pe TikTok are singur peste 1.3 milioane de postări, iar unii creatori de pe platformă au creat audiențe enorme din postarea de conținut de desfăcere a cutiilor.
„Oamenii vor să le povestească altora și să le arate ce au primit, creând acea experiență comună”, a spus Hackbarth.
Fluxul de conținut social care vine din cutiile oarbe este ceea ce a inspirat Cava să intre în acest domeniu, a spus Rebhun.
Într-un canal privat de Instagram cu superfanii brandului, Cava a încurajat membrii să împărtășească imagini cu plușurile lor odată ce le-au obținut, dar a spus că majoritatea conținutului online legat de plușuri a fost organic, a spus el.
„Au creat videoclipuri, au făcut postări pe Instagram”, a spus Rebhun.
„Este cu adevărat o plăcere să vedem reacția de acest tip la ceva de genul acesta, pentru că este tot ce și-ar dori marketingul și brandurile.”
MGA colaborează cu creatori pentru a produce videoclipuri de desfăcere, a spus Hackbarth, iar acel conținut a generat sute de milioane de vizualizări, atât plătite, cât și organice.
Videoclipurile de tip ASMR, a observat el, sunt deosebit de atrăgătoare pentru unii spectatori.
Compania experimentează, de asemenea, cu desfăceri de tip eveniment, live, care sunt promovate dinainte pentru a ajuta la generarea de entuziasm și a ajunge atât la copii, cât și la „kidults”.
Totul poate adăuga la senzația de dopamină a surprizei, pe care utilizatorii o pot experimenta indirect prin intermediul ecranului.
„Este emoția vânătorii”, a spus Hackbarth.