Ştiri

Mai mulți consumatori caută experiențe gastronomice în loc de simple mese

Mai mulți consumatori caută experiențe gastronomice în loc de simple mese.
Datele Yelp arată că mai mulți clienți caută opțiuni care prioritizează divertismentul și unicitatea.
Vânzările KPOT au crescut cu 34% anul trecut, pe măsură ce mai mulți consumatori caută mese experimentale.
Bugetele mai strânse par să determină mai mulți consumatori să caute experiențe mai ample în timpul meselor.
Conform datelor Yelp care analizează căutările consumatorilor din ianuarie până în martie, clienții caută opțiuni care prioritizează divertismentul și unicitatea.
De exemplu, căutările pentru Le Petit Chef au crescut cu 509% în perioada corespunzătoare a Yelp.
Le Petit Chef se prezintă ca "o experiență culinară imersivă" care combină arta culinară cu tehnologia.
Conceptul prezintă "cel mai mic bucătar din lume" - un francez animat de 6 centimetri care prinde viață pe mesele clienților folosind tehnologia de proiecție 3D.
În plus, căutările pentru "servicii de catering hibachi" au crescut cu 55%, în timp ce căutările pentru "masa bucătarului" au crescut cu 36%, iar căutările pentru "restaurant pop-up" au crescut cu 14%.
Căutările pentru Medieval Times au crescut cu 40%.
Conceptul există din 1973, oferind o experiență de teatru de cină care transportă oaspeții la o festin și turneu medieval din secolul 11.
Datele Yelp confirmă unele date din Top 500 de la Technomic din 2024, în care concepte precum Cooper's Hawk, KPOT Korean BBQ & Hot Pot, Kura Sushi și Puttshack și-au crescut vânzările semnificativ mai repede decât media industriei, care este puțin peste 3%.
Vânzările Cooper's Hawk au crescut cu 12.5% anul trecut, ajungând la 605.3 milioane de dolari.
Conceptul se consideră un "brand de stil de viață bazat pe vin," cu un club de vinuri care oferă degustări, evenimente exclusiviste pentru membri și multe altele.
KPOT, între timp, a crescut cu 34% și a ajuns la 398 milioane de dolari, profitând de cererea tot mai mare a consumatorilor pentru grătarul coreean și permițând în același timp invitaților să își gătească singuri mâncarea într-un format interactiv, all-you-can-eat.
Barul de sushi rotativ Kura Sushi a atras mulți consumatori anul trecut, deoarece lanțul a generat o creștere de 27% an de an în vânzări, finalizând cu 237.8 milioane de dolari.
Puttshack, care combină mini golf integrat cu tehnologie cu un meniu inspirat global, a experimentat o creștere a vânzărilor de 60.2% anul trecut, finalizând cu 32.2 milioane de dolari.
Aceste tendințe se aliniază, de asemenea, cercetărilor recente realizate de platforma de management al ospitalității SevenRooms, care constată că clienții au devenit mai selectivi în cheltuieli, dar sunt dispuși să cheltuie pentru experiențe care se simt "premium și exclusive."
Șaptezeci și patru la sută dintre consumatori au spus că se vor întoarce la un restaurant după o experiență unică.

Sursa