Cea mai rapidă startup în creștere din Europa a fost identificată și—surpriză, surpriză—este o companie de saltele în cutie.
Companiile de tehnologie și reportaj Ayden și The Next Web (TNW) au făcut declarația la cină de celebrare a celei de-a cincea competiții anuale Tech5 de săptămâna aceasta.
Competiția anuală vede sute de mărci din Regatul Unit, Olanda, Germania, Franța, Spania și Suedia luptând pentru a fi numite regina supremă a lumii startupurilor europene.
Anul acesta, câștigătorul a fost Emma, un retailer de saltele din Germania fondat în 2015 ca răspuns la tendința saltelelor în cutie din Statele Unite.
Pentru a ieși învingătoare, Emma, împreună cu toate celelalte afaceri care au terminat în top zece, a trebuit să furnizeze informații verificate despre rata de creștere către Ayden și TNW, împreună cu declarații semnate care să confirme validitatea acestora.
Odată ce toate aceste informații au fost compilate, s-a dezvăluit că compania de saltele a înregistrat o creștere a veniturilor de 14,315%, făcând-o clar liderul.
Emma are în prezent trei tipuri diferite de saltele în oferta sa: Emma One, Emma Original cu trei straturi de spumă și premium Emma Air construită cu tehnologie specială de ventilare.
Aceste saltele (începând de la doar 290 €) sunt disponibile doar în Germania și Regatul Unit.
În ultima decadă, companiile de lenjerie destinate direct consumatorului au înregistrat o mare creștere în sfera startupurilor.
De fapt, unele dintre cele mai rapid crescute companii pe piața online din SUA în aceste zile sunt mărcile de saltele (Casper, Tuft & Needle, Purple și Leesa îmi vin imediat în minte, deși există, desigur, zeci de altele care se încadrează de asemenea).
Deci, care este motivul pentru această creștere fulgerătoare?
Unii o atribuie costurilor foarte mici de cumpărare și livrare a lucrurilor online.
Alții subliniază transparența de a lucra cu o companie care produce toate propriile saltele.
Și alții cred că ar putea avea legătură cu felul de reclame jucăușe de care doar o marcă digitală ar putea profita.
Aici, la Sleepopolis, credem că se reduce la ceva mai simplu: o conștientizare în creștere a importanței unui somn odihnitor.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care boom-ul saltelelor în cutie le-a realizat este că ne-a făcut mai conștienți nu doar de modul în care dormim, ci și de cum putem dormi mai bine și transforma cele opt ore de odihnă în ceva cu adevărat restaurativ.
Și pe măsură ce tendința se răspândește din SUA în Canada, Regatul Unit, Germania, India și dincolo de acestea, este clar că nu se va opri prea curând.