Ştiri

Pentru Generația Z, online-ul începe călătoria, în timp ce magazinele o finalizează: sondaj

Într-adevăr, 50% dintre membrii Generației Z descoperă produse noi prin intermediul prietenilor, familiei sau colegilor, în timp ce 46% le găsesc navigând prin magazine.
De asemenea, 29% observă un articol online, dar îl cumpără din magazin, în timp ce 21% fac invers.
Cu alte cuvinte, comercianții cu amănuntul nu își pot permite să aleagă o parte: Omnicanalul este acolo unde se află acțiunea.
În timp ce 69% dintre membrii Generației Z și-au început procesul de „decizie” online, 53% încă au mers să răsfoiască prin magazine.
Desigur, constatările nu diminuează importanța comerțului electronic, deoarece Generația Z utilizează în principal rețelele sociale pentru a căuta produse (64%) în comparație cu 44% dintre adulții americani mai în vârstă.
În aceeași idee, 31% din Generația Z optează pentru email în ceea ce privește problemele legate de serviciile clienți, comparativ cu 21% dintre generațiile mai în vârstă.
În cele din urmă, în timp ce consumatorii americani mai tineri preferă confortul lumii online, călătoria de cumpărare este umplută cu o serie de platforme diferite, cu comerțul fizic fiind în continuare o parte integrantă a acestuia.

Sursa