Printre numeroasele dureri de cap cu care se confruntă comercianții, expedierea se află aproape de vârful listei.
Deși marile corporații au adesea resursele necesare pentru a absorbi costurile internaționale mari și întârzierile, mărcile mai mici DTC și independente sunt lăsate să plătească facturile și să resimtă acest lucru în marjele lor.
Platforma de logistică Mayple Global crede că are o soluție.
Noul său serviciu, Mayple Direct, se lansează în parteneriat cu Emirates Courier Express, soluția globală de integrare de la început până la sfârșit de la Emirates.
Și da, ne referim la Emirates—aceea cunoscută mai bine pentru călătoriile de lux cu avionul.
Prin acord, Mayple va accesa hub-ul său logistic centralizat din Dubai, în timp ce Emirates va folosi flota globală de pasageri pentru a livra pachete în opt piețe internaționale neglijate.
Ideea: a face expedierea globală pentru mărci de e-commerce din SUA la fel de simplă ca trimiterea unui pachet în întreaga țară.
„Dacă vrei să începi o marcă și să vinzi ceva în interiorul SUA, ai putea face o simplă căutare pe Google și vei avea multe 3PL-uri,” a spus Ammar Moiz, fondatorul și directorul executiv al Mayple Global, pentru Retail Brew.
„Vor spune: „Da, putem ridica, ambala și expedia în interiorul SUA și ne integrăm în Shopify”... Este oarecum „plug and play.”
El a adăugat că, la nivel global, comercianții trebuie adesea să treacă prin intermediari care acționează ca distribuitori internaționali pentru ei, ceea ce, deși pentru un „conglomerat multinațional” reprezintă o problemă mai puțin importantă, pentru o marcă cu resurse mai reduse, este mai complex.
„Ceea ce facem este esențial un model global hub-and-spoke, așa că replicăm același model, similar cu o marcă din SUA care nu are un depozit în fiecare stat,” a explicat Moiz.
Fiind centrat în Dubai, Mayple poate, de asemenea, să profite de rețeaua „extensivă de zone libere” a orașului, care permite bunurilor să se miște mai ușor.
„Dacă expediți ceva către Manchester, de obicei ar merge la Londra, ar fi sortat [de] un hub și apoi ar fi transportat la Manchester și livrat la adresa finală,” a spus Moiz.
„[În schimb], îl poți obține pe un zbor direct către Manchester și apoi să fie livrat.
Este în esență mai ieftin, mai rapid, mai bun pentru mediu, deoarece folosești rute mai directe și permite, în esență, unei mărci din SUA să poată expedia către un client din UK pentru sub 10 dolari și să aibă pachetul livrat în două zile.”
Mayple Direct este, de asemenea, benefic pentru companiile din SUA care se confruntă cu schimbări în reglementările comerciale și tarife, deoarece le permite să ocolească procesul de expediere a unui produs în SUA dintr-un potențial hub de producție din Asia și apoi din nou înapoi într-o altă țară.
„Ceea ce creăm este esențial un hub global pentru ei unde pot importa inventar și apoi să-l expedieze pentru baza lor de clienți internaționali și să economisească la tarife,” a adăugat el.
Conform companiei, mărcile de pe platforma sa expediază deja în peste 80 de țări, cu timpi medii de livrare de 3,5 zile de la finalizarea comenzii până la ușă și o rată de livrare de peste 99%.
Modelul deschide de asemenea piețe mai mici pe care comercianții le-ar putea ignora altfel.
„Nu ne așteptăm ca o marcă din SUA să își înființeze o operațiune logistică doar pentru piața din Kenya,” a spus Moiz.
„Dar dacă agregi aceste țări mai mici, am văzut că generează o bază de cerere semnificativă.
Poate genera 25%-30% din cererea ta internațională.”