Ştiri

De ce 818 Tequila folosește moda pentru a se conecta la nebunia 'micului confort' a generației Z

818 Tequila, fondată de Kendall Jenner, a anunțat o campanie pe rețelele sociale și o lansare de produse menite să se conecteze cu interesul generației Z pentru 'cultura micilor plăceri', care pune accent pe mici indulgențe. Această inițiativă coincide cu celebrarea de către marcă a Zilei 818 pe 18 august. Campania, intitulată 'Free the Nip', reinterpretează shooter-ul tradițional ca un obiect de modă, inspirat de preferința generației Z pentru achiziții expresive precum păpușile Labubu și brelocurile cu luciu de buze. Pentru a sprijini acest demers, 818 va lansa sticle de 50ml din produsele sale Reposado și Blanco, cunoscute sub numele de 818 Minis, care vor include conținut influencer subliniind versatilitatea lor. Marca plănuiește, de asemenea, să introducă pachete de colecție care să includă 818 Minis, ce vor fi disponibile pe Gopuff începând cu 8 septembrie. Abordarea adoptată de 818, conform CMO-ului Kathleen Braine, imită strategiile tipice ale brandurilor de beauty, permițând o interacțiune jucăușă cu piața consumatorilor. Această strategie reflectă angajamentul continuu al brandului față de tendințele culturale; anul trecut, 818 a înregistrat o creștere remarcabilă de 40% în volum, în timp ce piața de tequila în ansamblu a crescut doar cu 2%. Braine a subliniat importanța adaptării identității brandului pentru a se alinia la stil de viață, mai degrabă decât a fi un brand tradițional de băuturi spirtoase. Creativitatea acestei campanii de marketing ilustrează intenția companiei de a face consumul de alcool o parte distractivă și elegantă a ocaziilor sociale.

Sursa